game pc 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffethomas

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
hallo ik wil een nieuwe pc kopen want die ik nu heb is toch al 6 jaar oud maar ik heb er niet zo heel veel verstand van

ik wil het liefst een pc waar ik goed op kan gamen en die minimaal 4 jaar mee gaat in games

mijn budget is 1200 euro, de processor heb ik het liefst zo krachtig mogelijk, ik wil het liefst uiteindelijk mijn werkgeheugen kunnen upgraden tot 64 GB, ik wil er twee beeldschermen appart op kunnen aansluiten, ik houer wel van als de computer kast er een beetje hightech achtig uitziet met rode lichtjes ofzo

dat zijn mijn keuzen

ik ben je eeuwig dankbaar als je het voor me samenstelt

alvast bedankt

als je gamepc wilt, moet je juist een krachtige videokaart :P i7 of i5 processor, ja i7 is krachtiger maar voor gamen weinig nut

Ff ontopic, ik heb hier iets voor je samengesteld, inclusief 1 rode 200mm led fan om voor in de case toe doen, en 2 rode led strips, die je aan de binnenkant van de case kan doen, en je door het grote plexiglazen zijraam het licht en de onderdelen mooi kan zien. Ik heb dezelfde case en ben er zeer tevreden over, ondanks dat hij wat duurder is. Ook heeft deze setup een i7 ipv. een i5, zoals je liever wilde, en is deze dmv. een h60 (waterkoeling) goed geschikt voor overclocking.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Divx: Jouw bericht verwijderd.
Je eerste posting op ons forum en al gelijk een niet al te beste.

Gaarne dit soort reactie's achterwege laten.

bedankt allemaal, allen stratoer ik ben niet echt een computer expert :p maar er zitten bij jou dingen bij waarvan ik denk uuuuuuuhh ja wat is dat, kan iemand me informatie geven welke het beste is??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan