Game pc 1500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tweede kaart moet je nu meteen doen, want anders doe je het nooit.
Verder zouden 2 kaarten toch niet gaan (@bfortbattle), je hebt de verkeerde chipset en de verkeerde/slechte PCI e slots.
Neem, maar die 550w samenstelling (650w heb je toch niet nodig), en bereken via Tweakers wat het goedkoopste is, dat bespaart je nog eens 50-100 euro.
 
Ah vandaar dat je hem daar poste, dan heb ik wel alles verspreid gekocht, misschien niet zo heel handig, maar evengoed bedankt voor de tips ed.! Ik denk dat dit systeem ongeveer definitief is, zo niet laat ik nog wel wat horen.

Ik heb het prijs verschil nog eens bekeken, maar dat komt voornamelijk doordat bij jouw build de netwerkkaart en Windows nog ontbreekt ;) die meegenomen zal er een verschil van pak hem beet 40 euro over blijven en uit gemakzucht bestel ik dan toch alles bij azerty, geen gedonder met verschillende leveranciers op die manier.
 
Laatst bewerkt:
Min of meer de laatste vragen ronde, ik denk dat een dezer beide systemen mij helemaal gelukkig gaat maken maar goed, wil geen "foute" keuze maken.
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/426395 <- de Nvidia build
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/426421 <- De Radeon build

Nou heb ik op tweakers gelezen dan de Radeon kaarten wel vaker last hebben van latency problemen en driver issues. Wat is jullie ervaring hiermee?
Het prijsverschil gaat hem niet worden, 2 hamburgers bij McDonalds doen we ook niet moeilijk om. (goedkoopste keuze dan)

Andere vraag nog, stel ik wil mijn GPU nog een beetje overclocken, heb ik daar dan genoeg watt voor? Ik neem aan van wel, maar gewoon om zeker te zijn.

Als iemand nog overigens iets leuks uit de overgebleven 100 euro weet te halen, laat gerust zien/horen. CPU OC ga ik liever niet voor, de winst die ik zal behalen is nihil. Ik heb iemand nog horen zeggen dat evt van een b75 naar een h77 geen slechte keuze zou zijn?
 
Laatst bewerkt:
Dat 1e systeem is exact hetgeen die ik voor een vriend had samengesteld en die is perfect :), we hadden Nvidia genomen omdat hij dat liever had.
Dat 2e systeem heeft iets beter prestaties, maar je hebt dan bijvoorbeeld geen Physx.
Ik heb nog geen enkele keer problemen gehad met mijn 7950, en die latency problemen heb je meestal alleen bij Crossfire setup.
Van B75 naar H77 gaan heeft bijna geen enkel voordeel, SLI of CF zit er niet in, Raid en zo doe je waarschijnlijk ook niet. Ik zou het niet doen.
BTW: Crossfire= 2 AMD videokaarten =), dat doe jij niet dus je zal er ook geen problemen mee hebben.
 
Laatst bewerkt:
Oké het b75 bord houd ik gewoon in dat geval. Hd 7970 vs gtx 670 wordt nog even nadenken, ik denk dat het uit gaat komen op een coin toss op deze manier :p.
Een ghz Editie van de 7970, wat houdt dat precies in? Het klink in mijn oren als een door de fabrikant geOCde hd 7970?
 
Het is geen OC'de, hij is gewoon wat opgevoerd, maar je kan hem nog altijd overclocken en hij is wel een stukje sneller.
 
als je tog geen ghz edition neemt v/d 7970 kun je net zo goed deze nemen (ietsjes goedkoper) http://azerty.nl/8-3921-474459/xfx-radeon-hd-7970-dd-edition-g.html
7970 vs 670 dan wint de 7970
7970 ghz edition loopt ongeveer gelijk aan een gtx 680 maar dan een stuk goedkoper (zit wel verschil tussen maar het is heen en weer, hangt er net vanaf wat voor game het is)
veel mensen kiezen voor nvidea omdat de drivers wat lekkerder werken en stabieler zijn, maar ik heb gehoord dat AMD hier wel een inhaalsprong op aan het maken is.
of op zn minst verbetering :d
ik zou voor de radeon 7970 gaan niet ghz edition voor bovenstaande wel ghz edition voor "Club3D radeon 7970 pokerseries royal ace".
schijnt ook wel een goede kaart te zijn
Succes met je build verder!
 
Laatst bewerkt:
Het geld is binnen en sta op het punt de pc aan te schaffen:
Dit is het definitieve systeem:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B555331%5D=1&product%5B536990%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B350523%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B404841%5D=1&product%5B403637%5D=1&product%5B400619%5D=1&product%5B492067%5D=1&product%5B565659%5D=1&product%5B437125%5D=1&product%5B528615%5D=1&product%5B548280%5D=1
Wou gewoon even zeker weten of dit allemaal mogelijk met elkaar is en daarna ga ik hem bestellen! Er was nog een code of iets dergelijks voor azerty icm. met helpmij toch? Ik ga hem waarschijnlijk ergens anders bestellen (afuture) omdat het totaalplaatje dan goedkoper is, tenzij met die code het totaal ongeveer bij elkaar komt te liggen.
 
Die wou ik in eerste instantie ook hebben, verkeerde aangeklikt. Volgens mij is alles compatible, dus ik ga hem bestellen. Bedankt voor de hulp!!\
 
Mss een ander moederbord, B75 ipv P75, voor de rest ziet het er goed uit.
 
Ben onzorgvuldig geweest bij azerty, maar heb de B75 idd bestelt. Heb zojuist de betaling afgerond, dus nu is het nog even wachten :). Nogmaals een duizend maal hulp allemaal!
 
Als er iets is dat je echt dringend wilt veranderen in je build kun je ze altijd nog even bellen/mailen. Azerty heeft hele goede klanten hulp.

Veel plezier met je nieuwe pc! :)
 
Heb bij afuture besteld, maar heb het 4 maal OCD gechecked en het klopt allemaal. Dankje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan