Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry hoor maar aan een i7 990X heb je HELEMAAL NIKS als je wilt gaan gamen
het is een Hexacore cpu (6 kernen) en games maken gebruik van max 4 kernen
verder kan een simpele i5 2500 IEDERE game met gemak op MAX aan en die kost ongeveer 180 euro
ook toekomst gericht is een 1366 systeem geen goede keuzen de socket word binnekort al niet meer ondersteund
wil je een pc van 3000 euro dan kun je gerust de helft van dat geld aan randapparatuur uit geven zoals triple monitor support inclusief 3d en surround sound set
daar heb je namelijk VEEEL meer aan tijdens het gamen
een high end game pc kost ongeveer 1500 euro
Ditzelfde verhaal werd een paar jaar terug gegeven maar toen was het met een quad core -_-. ("Een goede dual core kan alle games aan, quad core is gewoon geldverspilling")
Ook lijkt het me sterk dat een pc ALLEEN voor gamen gebruikt word.
Als je het geld hebt en geen randapparatuur wilt is dit een goede optie naar mijn mening!
OKee![]()
Wat ik ook vind van de Agility 3 Sata3 120GB
is dat de schrijfsnelheid wel erg snel is(voor de prijs)
Maar wat zal het verschillen met die crusial ? 1 Minuut?
Ik ga voor de WD 1TB 7200 RPM 64MB
GTX 580
kijk bijvoorbeeld naar de Core I3 2100 die doet het nog steeds zeer goed tegen over bijvoorbeeld een Phenom x4 965
dat de techniek anders is maakt niks uit we hadden het daar ook niet overWat het verschilt met de Crucial is dat de Crucial langer dan 2 a 3 weken meegaat. Ik ken meerdere mensen die de zowel de Agility 3 als de Vertex 3 na 2 weekjes weer terug konden sturen. Daarbij is de Crucial gewoon de beste keus qua SSD's op dit moment
Die vergelijking gaat niet op, ten eerste al omdat je 2 merken met elkaar vergelijkt, AMD gebruikt een totaal andere manier van gegevens verwerking. Daarbij is de X4 965 een jaar of 2 ouder dan de Core i3 2100 die je daar noemt, dus dat is een vergelijking van niks.
Games tegenwoordig maken allang gebruik van quadcores, op een handje vol games na
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.