Game PC +/- 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super! Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga het direct bestellen. Dank! :)

Succes..

Gooi je dit topic dan op opgelost nu je toch ff niet verder voor een systeem gaat?

Maar even nog een opmerking van mijn kant.
Zou dat geheugen daadwerkelijk veel helpen?
Die processor is ook niet echt sterk...

.
Zou dat geheugen daadwerkelijk veel helpen?
..

Van 1gb naar 3gb is toch wel een vooruitgang die merkbaar is.Dat de ts de aanschaf uitsteld dat kan....voorlopig zul je met een ram uitbreiding wel een stap maken.
Als je nu over de processor begint...tja dan kom je toch weer uit op geheel nieuw systeem.;)

Ik realiseer me dat mn processor niet echt meer van deze tijd is. Op zich is dit niet zo heel erg aangezien ik geen heftige games speel op mijn pc. Hij moet gewoon een beetje sneller zijn dan nu en ik denk dat dit voorlopig voldoende is.

Ik heb deze topic al aangepast naar opgelost. Bedankt voor de hulp heren!

blijkbaar denken andere er anders over, maar ik vind het zonde om 80 in geheugen te stoppen terwijl de rest van de pc toch waardeloos is.
Hoeveel geld op je op dit moment tot je beschikking?
En heb je nu een losse grafische kaart erin of een onboard(op je moederbord)
Je zou dit kunnen nemen: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...277358]=1&product[257988]=1&product[232977]=1 hier zit al een onboard kaart in dus je kunt hier voorlopig even mee vooruit.
en als je meer geld heb en graag goed wil gamen dan kun je een goeie videokaart kopen en dan ben je klaar voor een tijdje.

Mijn plan om een nieuwe pc te kopen gaat voor een jaartje op de schop. Ik heb besloten om tijdelijk mn systeem up te graden en over een jaartje, met een groter budget, een nieuwe pc te kopen.

Ik reageer alleen maar hierop.Lijkt mij dat de TS een goede afweging gemaakt heeft.
Daarbij kan die nu voor 50 euro nog ruim genieten van zijn huidige pc.

Want?

-edit: ah:

"Max. Memory Per Slot: 1024MB (1GB)"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan