Game pc 5000 euro, no lie

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxmarijn

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Ik heb vandaag nog een vraag geplaatst voor een pc van 800 euro, maar die zelfde vriend heeft een weddeschap gedaan met zijn oom dat hij een pc van 5000 euro krijgt als hij overgaat dit jaar. en dat gaat hij zowiezo met maar 1 onvoldoende.
Dus kunnen jullie me helpen met een pc van 5000 in elkaar te zetten? (Als dat mogenlijk is, dan zullen er wel 2 gtx 690's in kunnen XD)
Het inelkaarzetten kan ik zelf doen
Windows 8 ult heb ik ook hier legaal.

Alvast heel erg bedankt!

is kijken of ik voor de prijs beter kan krijgen

ik vraag me trouwens wel af waarom er 5000 euro besteed moet worden aan alleen de kast
ik mag hopen dat er minstens 1000 euro gaat naar een degenlijk 1440P scherm (extra hoge resolutie) of 3 schermen met surround sound
verder is 1 GTX690 al dikke overkill voor iedere game die nu en straks over een paar jaar uitkomen

klikerdeklik vind het persoonlijk niet echt slim om 5000 euro aan de pc te besteden dit omdat geen enkele game op max dit ook daadwerkelijk zal gebruiken
tis in iedergeval een stuk beter dan die van ikbenstil.nl

Laatst bewerkt:
Deze topic gaat tot nader order op slot.

TS gaf zelf al aan in deze topic voor dezelfde vriend een pc te willen laten samenstellen voor rond de 800 euro. Daar mag dus voorlopig op verder geborduurd worden.
Vraag anders die vriend of deze zelf een account op helpmij kan aanmaken? Kan die zelf deze vraag neerleggen.

Windows 8 is overigens alleen legaal op dit moment in de developer versie. Dus nog geen officiele release!!

Jackall

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan