Game pc 750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barrell

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Hoi,
Ik ben gister erg goed geholpen met een goed systeem en nu zoek ik er nog een voor iemand.
Budget: 750 euro.
Doel: pc om te gamen, internetten etc. maar voornamelijk games.
Omgeving: hij mag lawaai maken. Als ie maar sterk is!
Assemblage: graag kant en klaar
Besturingsysteem: Graag met windows erbij!
Opties: het liefst een intel i5 en dan qua videokaart de beste voor dit budget wat hierboven staat!

Toetsenbord,muis e.d heeft mijn kennis in huis!

Thanks!

klikerdeklik
ben voor een GTX560 gegaan die is iets zwakker dan de HD6950
maar dat vind je dan ook weer terug in de prijs 746 euro

Laatst bewerkt:
klikerdeklik
ben voor een GTX560 gegaan die is iets zwakker dan de HD6950
maar dat vind je dan ook weer terug in de prijs 746 euro

Is die gtx560 goed voor nu en toekomstige games?

En als mijn kennis liever een 6950 wilt (die is veel beter toch?) Kan ik dan in die winkelwagen de gtx560 weghalen en er een 6950 in doen? En wat voor type, merk oid moet dat zijn? Ik zag namelijk heel veel verschillende 6950.

Merk maakt niks uit, de HD6950 is een stukje sneller ja. Beide samenstellingen zijn beide identiek, ik denk alleen dat mijn config iets beter gekoeld is vanwege de 2 koelers maar voor de rest zijn ze vergelijkbaar.

Oke, mijn kennis gaat voor.jou samenstelling, al is ie iets duurder.
Dus hij kan hem daar bij azerty zo bestellen dat alles geregeld word en alleen windows geinstalleerd hoeft te worden toch?
Thanks

Laatst bewerkt door een moderator:
En hoe zit het met internetten? Kan dat ook met dit systeem?

Volgens mij konden we dat al met pc's van om en nabij de 20 jaar geleden?:p

internet zit standaard op het moederbord mee gebakken dus dat spreekt voor zig
en ja de pc zal alleen nog een installatie van windows 7 nodig hebben en dan is hij klaar voor gebruik

Oke thanks,

Ik ben nogal een leek op dit gebied. Hehe.

Oke nogmaals een vraag. Ik zag die Xigmatek Asgard, die midtower model. Maar daar staat dat er maar 2 usb aansluitingen zijn. Hoe ga ik dat dan doen met mijn toetsenbord usb, muis usb en internet usb kabel?

Toetsenbord,muis etc gaat op de usb van het moederbord en niet van de kast.En die heeft er 8.
Ook je internetkabel komt in het moederbord.

Laatst bewerkt:
Oke zo, dank je! Alleen ik heb draadloos internet + usb stick. Maar ald ik het goed begrijp dan lukt dat gewoon!
Top! Hebben wij straks mooi systemen erbij voor een leuk prijsje!

Is het mogelijk om bij dit systeem ook op een later moment een extra videokaart bij te voegen? En extra geheugen?
Thanks!

Een extra videokaart kan niet, daarvoor is de voeding te zwak en er moet dan een veel duurder moederbord in. Geheugen kan wel gewoon ;)

Oke dan zou ik dus een voeding van 700 watt moeten hebben en een duurder moederbord?
Dus dan komt het richting de 900 euro zeker?

We zitten misschien te twijfelen. Stel we willen over 1,5 jaar een andere video kaart erin doen dan kan dat met deze niet. Mmmh

Dat kan wel, alleen een extra videokaart kan niet. Of ik lees het verkeerd, een andere videokaart kan wel maar 2x dezelfde in Crossfire kan niet!

Ja misschien was ik niet helemaal duidelijk haha.
Ik bedoelde indd of er 2 in kunnen.

Maar ik kan dus net zo goed over 1-2 jaar een nieuwere videokaart erin doen toch die dan weer helemaal nieuw is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan