Game pc 750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
AMD x6 is geen goede keuzen games ondersteunen de 6 core's niet en per core is de phenom x 6 gewoon veel trager dan bijvoorbeeld een i3 of i5
dus als je doel gaming is dan kun je het beste bij intel blijven
als je dan toch persee voor een i5 wilt gaan kun je het beste voor de 2500 gaan die is sterk genoeg voor de game's van nu + wat multitasken

klikerdeklik
hij is wel grafisch wat minder, de HD6870 is een stukje zwakker dan de HD7850 maar gamen erop kan prima

Laatst bewerkt:
Hmmm.. wat een dilemma... i5 met 6870, i3 met 7850 of wat meer uitgeven en voor de i5 met de 7850 gaan, maar dit vind ik eigenlijk iets te veel...

Laatst bewerkt:
I5 met de 6870 is een betere keuze.
De 6870 is een hele goeie gamekaart hoor.
En met de i5 zit je dus een paar jaar goed. , wel voor de sandy bridge gaan he :d

i5 en een 6870 is toekomst gericht zeker een goede keuzen je kunt altijd later nog een sterkere videokaart vervangen

Bedankt voor het advies! Heb de i5 met de 6870 besteld. Nu maar hopen dat ik hem een beetje snel in huis heb :)

Ik kreeg net een email van Azerty waarin het volgende staat:

De door u bestelde processor wordt erg warm in combinatie met de standaard meegeleverde boxed koeler, wij adviseren om een alternatieve processorkoeler te bestellen en deze door ons te laten plaatsen.
Een voorbeeld van een erg goede en stille processorkoeler is onderstaande:
Scythe Mugen 3 Rev. B SCMG-3100 artnr. 469644 : stukprijs a € 39,27 Indien u deze koeler toegevoegd wenst te hebben aan uw order kunt u reageren op deze mail, ik zal uw order dan aanpassen en u berichten over het eventueel bij te betalen bedrag.
Graag uw reactie.

Nu vroeg ik min af of dit echt nodig is...?
Alvast bedankt!

sandy bridge cpu's zijn heethoofden maar kunnen het prima hebben

de i5 kan gerust 70C worden onder load pas bij 75C moet je gaan oppassen
levens duur zal wel verlengt worden door een betere koeler

Laatst bewerkt:
Als je gaat gamen dan is het eig wel nodig / heeeeeel verstandig om een cooler erbij te halen want tijdens games gebruik je de max prestaties van je cpu constant en wordt die heel erg heet , btw neem de mugen 2 niet de 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan