Goedendag Heren,
Ik wil na een aantal jaar wel weer eens een nieuw pctje. Maar ik heb er geen verstand meer van. Hieronder alvast de eerste dingetjes. Ik wil wel een quad processor want ik alt tab naar van alles en nog wat constant en quad klinkt mij heel ontspannen aan dan. Verder wil ik gewoon dat spelletjes er mooi en vloeiend gaan uitzien weer, ik speel geen schietspellen. Wel een online gevalletje wat mijn compu niet echt meer trekt en verder hooguit wat strategie als de tijd het toelaat.
Budget -800-900 euro
Doel -Gamen/office/internet
Hoe belangrijk is stilte? -Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - winkel
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben. geen idee
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? Mag erbij hoeft niet heb al xp
Andere software? - Office, kan ik ook maandje later kopen
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? niet nodig
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Draadloze netwerkverbinding
Alvast bedankt voor eventueel advies!:thumb:
Ik wil na een aantal jaar wel weer eens een nieuw pctje. Maar ik heb er geen verstand meer van. Hieronder alvast de eerste dingetjes. Ik wil wel een quad processor want ik alt tab naar van alles en nog wat constant en quad klinkt mij heel ontspannen aan dan. Verder wil ik gewoon dat spelletjes er mooi en vloeiend gaan uitzien weer, ik speel geen schietspellen. Wel een online gevalletje wat mijn compu niet echt meer trekt en verder hooguit wat strategie als de tijd het toelaat.
Budget -800-900 euro
Doel -Gamen/office/internet
Hoe belangrijk is stilte? -Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - winkel
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben. geen idee
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? Mag erbij hoeft niet heb al xp
Andere software? - Office, kan ik ook maandje later kopen
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? niet nodig
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Draadloze netwerkverbinding
Alvast bedankt voor eventueel advies!:thumb: