Tythor Zeth
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2008
Iemand anders moet dit even bevestigen, maar voor zover ik weet zijn er niet veel spellen die CF niet ondersteunen. GTA IV ondersteunt het in ieder geval niet, maar voor zover ik weet ondersteunt een groot deel van de games het wel. Of je het in de prestaties merkt? Ja, vergelijk de HD 5770 in CF en in zijn eentje maar: http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5770-review-test/. Op welke resolutie staat je monitor? Je kunt even naar benchmarks kijken, om te zien hoe 1 HD 5770 dan presteert.
Het merk voor je geheugen maakt niet veel uit. Het verschil in prestaties zijn milliseconden, en dat merkt je dus niet. Als je een echte overklokker bent, is het natuurlijk wel van belang. Ik weet niet wat voor prestatiewinst het oplevert wanneer je twee HDDs gebruikt, misschien kan iemand anders je daar wat over vertellen.
Het merk voor je geheugen maakt niet veel uit. Het verschil in prestaties zijn milliseconden, en dat merkt je dus niet. Als je een echte overklokker bent, is het natuurlijk wel van belang. Ik weet niet wat voor prestatiewinst het oplevert wanneer je twee HDDs gebruikt, misschien kan iemand anders je daar wat over vertellen.