Game-pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murfinator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Hallo,

het is tijd voor mij om een nieuwe PC aan te schaffen. Graag wil ik een goede game PC die nog wel even mee kan gaan, voor de prijs van 800 euro (max. (mag een kleine 20 euro schelen).

Het maakt mij totaal niet uit of hij lawaai maakt of niet, zolang ik maar goed games kan draaien en een beetje kan multitasken (dus 8gig geheugen moet genoeg zijn?).
Mijn kennis van hardware is de laatste 2-3 jaar erg afgezwakt, dus daarom vraag ik hier of jullie iets voor mij kunnen bedenken!

Ik had al iets samengesteld op gamepc.nl (wat mij nou niet de meest geweldige website lijkt, heeft één van jullie toevallig ervaring ermee of weten jullie er misschien meer van? Is het een goede website?), namelijk:

Behuizing (niet erg belangrijk): Cooler Master CM 690 II Advanced
550 Watt voeding (alleen staat er niet bij wat voor een voeding het is?)
Intel Core i5-2500K 3,3GHz
[Standaard koeling: weer onduidelijk]
Asus Moederbord P8H67-M PRO (rev.3)
8192MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
1000 GB SataIII Hardeschijf (ook onduidelijk?)
Nvidia GTX560 1GB (Ja, ik ben een fan van nVidia ;) )

[Deze PC lijkt mij ook zeer aardig: http://azerty.nl/0-2801-401139/azgamesystems-p67-performance-gt.html . Enig idee hoe ik een klein beetje kan besparen hierop, maar toch niet veel kwaliteit verlies (het is natuurlijk mogelijk dat ik later nog geheugen erbij koop?]

Ik hoef er geen besturingssysteem bij, en zoals eerder vermeld: de behuizing boeit mij ook niet heel erg veel. Wel wil ik graag dat de PC kant-en-klaar geleverd wordt (ik wil hem dus ook online bestellen, links naar bepaalde sites zou ik zeer op prijs stellen).

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Alvast bedankt!
Marvin

Laatst bewerkt:
gebruik de zoek functie van helpmij eens
er staan 100derden voor beelden voor nieuwe pc

Dat heb ik ook wel gedaan, maar bij veel zitten al weer een besturingssysteem, of er komen andere benodigdheden aan te pas.. Of de prijs is 50 tot honderd euro meer, of minder natuurlijk. Het liefst zou ik persoonlijk advies krijgen, maar ik ben nogsteeds de oudere topics aan het doorspitten. Al ben ik bang dat ik straks bij gedateerde hardware kom.

Die van azerty die je laat zien is zeker een leuk model voor jou. Wat je zou kunnen doen is vragen of ze die 8gb werkgeheugen eruit zouden willen 'kopen' en daar in plaats van 8gb aan werkgeheugen 4gb van zouden willen maken..
Veel gamers gebruiken de 4gb nog steeds niet volledig en je houdt dan gewoon je mogelijkheid om uit te breiden op een later moment en je zal tevens geen kwaliteitsverlies hebben.
Aan de andere kant.. Even iets harder doorsparen (;)) en €39,- meer uitgeven en je hebt gewoon zelfs 8gb aan werkgeheugen :)

Even iets harder doorsparen ja. (A) Maar het geval doet voor dat ik al flink moet doorsparen om tot de 800 te komen. xD Maar ik kan het zeker even aan ze vragen, bedankt voor de input!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan