Game pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijs1

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
Berichten
174
Budget - 800 euro, mag uitlopen tot 850
Doel - Gamen en soms wat video bewerking
Omgeving - Lawaai maakt niet uit.
Assemblage - Ik heb nog nooit een pc in elkaar gezet, maar het lijkt me wel eens leuk om het te proberen.

Besturingssysteem - niet, maar als het er al automatisch inzit heb ik er geen problemen mee.

Opties / randapparatuur - geen.

ik zoek een mooie pc waarmee ik goed bf3 kan spelen en spellen als skyrim in full HD kan spelen.

ik heb zelf deze gevonoden: http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+PC+P5368+D/410015459?category=performance_pc_33
dit lijkt mij wel een goede pc.
 
niet kopen heeft maar een gtx560 zonder TI als videokaart dus niet goed genoeg voor gaming.

Dat is b*ll****

De "normale" GTX560 is ook een goed kaartje, vergelijkbaar met de 6870 kwa prestaties.
Met deze kaart kun je elk spel soepeltjes spelen.

Hij is inderdaad iets langzamer als e de TI variant, maar daar is de prijs ook na.

Hier wat leesvoer :)
Review van de gtx560, waar ook de TI variant en een 6870 is opgenomen.

http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-560-amp-edition-gtx-560-directcu-ii-top,2944.html


Edit: ik heb net even gekeken bij azerty. Prijs van medion is netjes.
Met de huidige Harddisk prijzen kun je amper een zelfde pc samen stellen.
(incl. windows / montage ect.)


Edit 2
Hier de gameplay in BF3 met een normale GTX560, dus GEEN TI met een resolutie van 1920x1080
http://www.youtube.com/watch?v=kttv4RtuFxE
PC is vergelijkbaar in games (de medion heeft een zwaardere CPU + meer geheugen)

Hier bf3 gameplay op ultra
http://www.youtube.com/watch?v=2cyMvNANRxk
 
Laatst bewerkt:
@Mukkel & Gijs1

ik heb dezelfde pc, alleen een andere videokaart (een tragere) en een andere Processor (i5 2300)
maar nu ff on-topic, Er is totaal niks mis met medion systemen, ze zijn snel, goede service, systeem geleverd in 5 á 7 dagen
Niet volgelaait met rotzooi software, ze zijn ook erg stil, (de harde schijf knort soms wel, maar dat is bij alle systemen zo)
top kwaliteit, helemaal bij de tijd met USB 3.0, en natuurlijk niet te duur, en het systeem is ook lekker klein (micro-atx)
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het zelf ook wel een mooie prijs voor de pc.
het voldoet voor mij, het is in ieder geval beter dan mijn oude pc.
(1GB, intel pentium 4, nvidea geforce 8500GT)
dus ik denk dat ik dan inderdaad deze pc neem.
 
Een pentium 4, 1gig werkgeheugen, en een geforce 8500GT is nou niet wat ik nou noem
een Combo voor "Snelheid" :p

medion systeempjes zijn goed gebouwt, je hebt goede garantie, en ze zijn best makkelijk om te upgraden in de toekomst
 
Ja dat klopt :D,
daarom werd het echt tijd voor een nieuwe
 
PC 1 heeft wel een SSD, maar is niet de sneste variant, dat is een beetje jammer. (lees schrijf snelheden en sata2)
Grafisch is hij gelijk aan de medion.

De 2de is ook erg leuk met de TI.
Sneller geheugen en Grafisch sterker als de andere 2 (ook de medion)
Alleen de CPU is een i5 ipv een i7. "zwakker" maar kan nu goed enkele jaren vooruit.
"helaas" geen SSD vergeleken met de andere 2

Persoonlijk vind ik de 3de het interessantst.
Grafisch is de 6870 gelijk aan de normale GTX560. Ook CPU en geheugen zijn gelijk aan PC1 en de medion.
Alleen heeft deze een deftige SATA3 SSD van OCZ die ook ondersteund wordt door het moederbord.
Hierdoor Laad alles rete snel (wat op de SSD staat tenminste) Ook heb je een losse HD voor opslag.

Let wel op dat de behuizingen en de voedingen, B/C merken zijn. Opzich geen probleem ivm 2 jaar garantie.
Maar wel iets om in de gaten te houden.
En deze PC hebben GEEN besturings systeem, maar zoals je beschijft in je start topic is dit geen probleem.
 
de 2e pc heeft wel een duurder moederbord en snellere RAM, maakt dat nog wat uit?
en hoeveel verschil zit er tussen 560/HD 6870 en 560 ti?
 
Laatst bewerkt:
Geheugen sneller dan 1333Mhz heeft in de praktijk geen invloed op de prestaties
Het verschil tussen de gpu's is ook minimaal
 
De normale 560 en 6870 is verwaarloosbaar.
De TI variant is 8-10% sneller.

Sneller geheugen zul je inderdaad bij normaal gebruik amper merken.
Echter bij renderen/berekeningen ect, scheelt dit wel.
 
dan ga ik voor pc3,
dan krijg ik de pc thuis gestuurd, dan steek ik mijn Windows 7 cd erin en kan ik het gewoon installeren? en moet ik nog drivers installeren of zijn die al geïnstalleerd?
 
kan ik een windows 7 cd gebruiken die al eens is geinstaleerd?
 
Ja , en de drivers staan op je cd bij het mobo ; gelijk installeren na win 7

Je kunt geen windows gebruiken die geactiveerd is op een andere pc.
 
Laatst bewerkt:
dus dat wordt of windows 7 kopen voor 65 euro, of downloaden.
 
Stel dat je het 2 jaar gebruikt is €65 ongeveer 9 cent per dag
Zonder flauwekul ; een legale versie is wel prettig in gebruik .
 
wat is het verschil tussen legit en niet legit? alleen de updates?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan