Game pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
een legale windows werkt altijd ; bij die andere versies moet je regelmatig wat "veranderen"

Ik vind het persoonlijk ook wel normaal om daar voor te betalen .
Maar je kunt ook gratis besturingssoftware gebruiken zoals de linux distributies

dat is dan:
760 + 90 = 850 euro.
of 800 euro voor de medion pc.
de medion heeft meer geheugen, maar ik denk niet dat ik dat nodig heb.

Beide pc's hebben 8GB geheugen :) je bedoeld denk opslag ;)

Ik draai hier al jaren op gedownloade versie. Nooit geen problemen gehad.
Updates/validaties ect werken gewoon. Als je je er een beetje in verdiept kun je veel doen.

Maar als je er niet in thuis bent is een legale versie het makkelijkst, nooit geen "gezeik" en als er iets fout gaat.

als er iets fout gaat kan ik gewoon de schrijf formatteren en een legale versie kopen?

maar mukkel, wat bedoel je met: als je je er een beetje in verdiept kun je veel doen?
wat is het verschil tussen legaal en niet legaal?

ja legaal dan is windows gekocht en van jou, je kunt dan altijd zonder problemen updates ect downloaden (en die zijn er regelmatig om beveiligings lekken en verbeteringen door te voeren.)

Illigaal, ja dan heb je windows NIET gekocht en is het alsware diefstal. Je zult deze windows werkend moeten maken met cracks ect.
Doe je dat niet krijg je de melding illigaal software en werken je updates niet.
Legaal mag / illigaal niet. Vandaar dat het ook illigaal is ....

Als je een beetje in het download wereldje zit en weet waar je dingen moet halen, hoef je in principe nooit software te kopen.
Maar dit is strafbaar. Maarja te hard rijden met een auto is ook strafbaar :)

Laatst bewerkt:
Ik snap wat legaal en illegaal inhoud.
maar als ik via utorrent windows7 +crack download dan zou alles naar wens moeten werken?

Daar mogen we je hier niet mee helpen en ga er ook niet verder op in, dat mag je lekker zelf uit puzzelen :P
Maar als dat in de beschrijving staat, heb je genoeg

Alles op een 4,7 GB cd-rom branden neem ik aan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan