Game PC 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb voor mijn vriend een game pc samengesteld!

Hij wil er alleen maar op gaan gamen:

http://bit.ly/19rffZu

Ik dacht hier aan? Nog ene verbeteringen mogelijk?

Thanks,:thumb:

Goeie setup, misschien i7 in plaats van i5 en misschien ram geheugen er bij doen ;-)

Hij heeft maar een Max budget van 850 euro, en een i7 heeft niet veel toevoeging dacht ik voor ''gamen''

Voor 999/1000 is dat genoeg, ga het ook opnemen of iets dergelijks, want dan heb je een goeie CPU en GPU nodig en een flinke kwak geheugen

bij gamen is de gpu bellangerijker dan de cpu games gebruiken op dit moment niet veel meer dan 6GB werkgeheugen
dus 8GB is meer dan zat

Ziet er goed uit, alleen zegt mijn gevoel dat je 1TB schijf wat duur is, volgens mij kan je die al krijgen voor 60 euro. Tevens: als je ietsje bezuinigd op bijvoorbeeld de behuizing heb je mogelijk nog wat ruimte voor een SSD ;)

Ho even: de HD7870XT inwisselen voor eentje zonder de XT toevoeging is geen goede besparing! De XT versie levert bijna prestaties van de HD7950 dus is die 10 euro extra meer dan waard. DVI naar VGA adaptertje heb je waarschijnlijk niet nodig, deze worden vaak meegeleverd bij de videokaart (kijk dit even na tussen de meegeleverde accessoires).

Overigens: een goede A-merk voeding van 500W is ook voldoende voor het systeem, daar zou je nog wel eventueel een klein beetje op kunnen besparen ;)

Waarom 16GB werkgeheugen? 8GB is meer dan genoeg voor games, ik zou daarvoor een SSD kopen.

Omdat hij nog wat videobewerking wil gaan doen. En dan denk ik dat die extra 8GB nog wel van pas komt?

Maar voor de rest is dit toch gewoon een goeie setup ;)? Alles past & klopt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan