game pc 850

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja enigzins, maar dan verleng je de levensduur van 7 jaar naar 12-15 jaar. Meestal na 7 jaar koop je toch een andere pc, of ga je upgraden. Je kan beter iets meer uitgeven dat je toch kwalitief goede onderdelen hebt. Die van zichzelf al een langere levensduur hebben. Bijv de onderdelen van Asus hebben tot een 3x langere levenduur door de Solidcaps ook koelen de koelers op de videokaarten van Asus toch net effe wat beter en maken ze minder geluid. Moet je maar even weten (Weet het toevallig omdat ik voor Asus heb gepromoot). Maar ik zou persoonlijk voor zoiets gaan:

- Erg stille kast maar toch goed gekoeld (Heeft ook een hardware info award)
- Deze processor is al ruim voldoende, die met gemak nog wel 7 jaar mee gaat en dan word het echt traag voor die tijd zegmaar.
- Asus moederbord
- Asus R9-280X videokaart.
- Iets betere voeding, die ook wat meer wat kan leveren als het moet.
- Extra SD kaart lezer
- http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B628719%5D=1&product%5B641482%5D=1&product%5B478347%5D=1&product%5B528532%5D=1&product%5B280735%5D=1&product%5B641162%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B651475%5D=1

Je zou de DVD speler zelf in het systeem moeten zetten.

Laatst bewerkt:
7 jaar is veel te lang voor een game pc voor een gamer, 5 jaar is het matje.

Bedankt voor de reacties, ik ben het met je eens dat de asus producten over het algemeen de beste kwaliteit hebben, helaas staat mijn budget de 280x niet toe... maar evengoed bedankt!

Ja je kan voor de SSHD gaan. Scheeld veel bij het laden van onder ander objecten in games. (GTA 4/5 bij opbouwen van gebouwen in de wereld)
Voor die 20 euro extra dat het kost is het zeker de moeite waard.

ik heb trouwens toch Windows 7 gekozen omdat het voor mijn gevoel veel prettiger werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan