game pc 900 - 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je trouwens ook bij de boot-volgorde gekeken of daar de brander ook niet in beeld komt?

Ik vind het heel gek, want een sata-brander is normaal gesproken gewoon plug en play.
Sata-kabel en voeding aansluiten en klaar.

Heb je trouwens ook bij de boot-volgorde gekeken of daar de brander ook niet in beeld komt?

Ik vind het heel gek, want een sata-brander is normaal gesproken gewoon plug en play.
Sata-kabel en voeding aansluiten en klaar.

De stekker van de voeding zat er niet goed in..:o

Hij is nu de windows files aan het laden..
Ik ga weer even verder..
Als ik weer ergens tegen aan loop en er niet uit kom dan hoor je het wel weer..
Hartstikke bedankt weer tot dusver:thumb:

Dat zijn inderdaad wel belangrijke dingen. Mijn PC startte niet op toen ik vergeten was de voeding van m'n dvd brander erin te doen.. :p Was in staat dat hele ding overhoop te halen, toen ik op het idee kwam alle kabels nog 1 keer na te lopen :p

Dat zijn inderdaad wel belangrijke dingen. Mijn PC startte niet op toen ik vergeten was de voeding van m'n dvd brander erin te doen.. :p Was in staat dat hele ding overhoop te halen, toen ik op het idee kwam alle kabels nog 1 keer na te lopen :p

Waar vind ik device drivers?

Ben Windows 7 RC aan het installeren maar hij zegt dat er geen device drivers aanwezig zijn.

ehh
Kan je het niet negeren?
Drivers kan je dan later zoeken en installeren.

Hij wil niet op next klikken.

Heb windows gedownload via internet en gebrand zoals gebruikelijk.
En als ik op browse klik dan krijg ik de pc met de mappen waar zoek ik daar en hij zegt dat daar geen drivers aanwezig zijn

Zegt ie ook welke device drivers ie nodig heeft, bijvoorbeeld voor welke apparaten?

toch raar. Want het zou dus 3,04 moeten zijn, volgens het tweakers-draadje.

Ik heb hem van dezelfde plek als jij: de microsoft-site.
Probeer het anders eens opnieuw en vergelijk dan of de bestanden even groot zijn.

Laatst bewerkt:
toch raar. Want het zou dus 3,04 moeten zijn, volgens het tweakers-draadje.

Ik heb hem van dezelfde plek als jij: de microsoft-site.

Er zijn er meer die hem via microsoft hebben gedownload en die hetzelfde probleem hebben.

Er is iemand die hem daarna gedownload heeft via usenet en die versie was uitgebreider met andere toevoegingen dan die van microsoft.. ook kunnen veel mensen niet wijzer worden als ze gaan zoeken naar een oplossing op de website van microsoft..

Deze cd-rom kan in ieder geval de prullebak in want hij doet het niet:(

Maar wat kan ik nu het beste doen?

Als het net zo groot is en je het vorige keer ook al op x4 hebt gebrand, dan is dat zinloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan