AcerGuy
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2009
Hallo allemaal,
Ik ben een game-pc aan het samenstellen die ik in de loop van het jaar wil afmaken, aangezien ik nog een pc heb staan maar de onderdelen daarvan wil vervangen!
Ik wil hier op uitkomen:
CPU: AMD Phenom II X2 940 (AM2+)
Mobo: Asrock AOD790GX/128M (AM2+)
GPU: XFX HD4890 1 GB (ik kijk dan ook naar de nieuwe 5800 serie, is helaas nog niet uit (AUGUSTUS??))
Case: Sharkoon Rebel12 Value
PSU: OCZ ModXStream Pro 700W
APU: Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Champion (een hele mond vol)
RAM: OCZ Fatal1ty 4 GB Dual Channel Kit
HDD: 320 GB + 1 TB HDD (Beide heb ik hier al)
Software: Windows Vista Home Premium 32 bits (Mss upgrade naar Seven, maar lijkt er niet op)
Randapparatuur: Logitech Illuminated Keyboard (PRACHTIG DING I LOVE IT)
Wat vinden jullie ervan? keuzes voor AMD en ATI liggen al vast, daar haal je me niet meer vanaf
Zijn er dingen die beter kunnen? Ik schaf ze aan op het moment dat de prijzen zakken dus dat zou voor de GPU gelden bij de introductie van de nieuwe HD5800 serie...
Neem de tijd, ik hoor graag wat leuke ideeën over onderdelen!!!
Ik ben een game-pc aan het samenstellen die ik in de loop van het jaar wil afmaken, aangezien ik nog een pc heb staan maar de onderdelen daarvan wil vervangen!
Ik wil hier op uitkomen:
CPU: AMD Phenom II X2 940 (AM2+)
Mobo: Asrock AOD790GX/128M (AM2+)
GPU: XFX HD4890 1 GB (ik kijk dan ook naar de nieuwe 5800 serie, is helaas nog niet uit (AUGUSTUS??))
Case: Sharkoon Rebel12 Value
PSU: OCZ ModXStream Pro 700W
APU: Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Champion (een hele mond vol)
RAM: OCZ Fatal1ty 4 GB Dual Channel Kit
HDD: 320 GB + 1 TB HDD (Beide heb ik hier al)
Software: Windows Vista Home Premium 32 bits (Mss upgrade naar Seven, maar lijkt er niet op)
Randapparatuur: Logitech Illuminated Keyboard (PRACHTIG DING I LOVE IT)

Wat vinden jullie ervan? keuzes voor AMD en ATI liggen al vast, daar haal je me niet meer vanaf

Zijn er dingen die beter kunnen? Ik schaf ze aan op het moment dat de prijzen zakken dus dat zou voor de GPU gelden bij de introductie van de nieuwe HD5800 serie...
Neem de tijd, ik hoor graag wat leuke ideeën over onderdelen!!!