Game Pc 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
@pollie je hebt 2 keer windows 7 geselecteerd kweet niet of dat de bedoeling was :p
klikerdeklik

heb er 1 x windows 7 van gemaakt
en een HD6970 van gemaakt
 
Dan snap ik alleen niet waarom je inlevert op de Grafische kaar EN de processor.
Over het algemeen is de grafische kaart net iets belangrijker dus kan je er beter een i5 2500 inprikken en de grafische kaart hetzelfde laten.

Verder snap ik niet waarom je voor een duurder moederbord gaat en een duurdere kast gaat.

Dit lijkt mij een goede optie:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[245679]=1&product[2128]=1&product[364212]=1
Zit je ook nog onder je budget!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
weer dom ik dacht al wat ben ik duur uit
maar wat is het grote verschil tussen een6950 en een 6970
ik hoorde dat die van gigabyte de beste waren de oc nog iets serie
 
Ik zie dat Firest0rm en ik op dezelfde lijn zitten. Echter kan er nog wel een beetje vanaf bij het geheugen, kast en mobo. Bij de lijst van pollie1997 dan.
 
maar pesu waarom een i5k terwijl hij niet wil gaan overclocken dat scheelt je zo een twintigje als je er een i5
dus kan je er beter een i5 2500k inprikken
 
Laatst bewerkt:
Ow, dat is per ongeluk gegaan. Ik zal het even aanpassen!

Bedankt dat je me er op wees:thumb:

Maar in me lijstje staat een 2500 :p
 
Laatst bewerkt:
pesu in jouw systeem denk ik dat een scythe mugen een beetje onnodig is omdat hij niet kan en hoeft te overclocken
en is valueram niet een bepaald slecht in een systeem van 900 euro
verder een zeer mooi lijstje
 
RAM: Zoals je al aangaf gaat de TS niet overclocken. Dan voldoet 1333mhz RAM prima. Sneller RAM is meer bedoeld voor overclockers, maar dit setje is meer dan goed voor deze pc.

CPU koeler: Zoals je weet geld de regel: Hoe koeler de processor, des te langer de levensduur. Enja, ik investeer liever een 10tje meer waarmee ik de levensduur zo lang mogelijk kan houden, dan goedkoper doen en de levensduur verkorten
En de Scythe is op het moment 1 van de beste CPU koelers voor die prijsklasse, dus kan je daar de meeste prestaties van verwachten. Verder zoals Firest0rm als zei, worden Sandy Bridge CPU's erg heet, dus een goede koele is vereist. EN het begint zomer te worden en omdat de TS flink wil gamen kan het een behoorlijk hete bak worden. Laten we daarom niet bezuinigen op de koeling. Daar voorkom je veel problemen mee:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan