Beste Helpmij'ers
Ik wil een game pc kopen, met een max. budget van 900,-
Dat moet inclusief monitor(24 inch) en besturingssysteem zijn (windows 8).
Ook heb ik nog een paar vragen;
Het liefst zou ik een Nvidia kaart kopen, alleen ik heb ergens gelezen dat ATI kaarten meer bandwith? hebben en daarom beter zijn in aankomende games.
Als dat zo is is een ati kaart misschien een betere optie. Of moet ik wachten tot de 700 serie van Nvidia uitkomt?
En ik wil een computer die erg snel opstart en windows lekker snel draait daarom wil ik een ssd, ik zat te denken aan een Samsung 840 (PRO?) 120gb of een OCZ vertex 4 128gb. Zijn dat goede keuzes? En heb ik daarom ook een snel en duur? moederbord nodig, om opstarten te versnellen?
Hier nog een samenvatting:
Doel: Gamen, Video bewerken/Foto's bewerken, Internet
Processor: Intel haswell, die is nog niet verkrijgbaar maar ik zou die graag in mijn systeem hebben. Er is al een soort prijslijst.
Overclocken: Nee
Videokaart: Nvidia of Ati
Budget: 900,- max
Omgeving: Zo stil Mogelijk
Assemblage: Nee, dat wil ik zelf gaan doen
Besturingssysteem: Windows 8
Opties/Randapperatuur: Een monitor(24 inch), SSD en windows 8
Case: Bitfenix Shinobi
Ik zou het liefst bij Afuture.nl bestellen.
Alvast bedankt! :thumb:
Ik wil een game pc kopen, met een max. budget van 900,-
Dat moet inclusief monitor(24 inch) en besturingssysteem zijn (windows 8).
Ook heb ik nog een paar vragen;
Het liefst zou ik een Nvidia kaart kopen, alleen ik heb ergens gelezen dat ATI kaarten meer bandwith? hebben en daarom beter zijn in aankomende games.
Als dat zo is is een ati kaart misschien een betere optie. Of moet ik wachten tot de 700 serie van Nvidia uitkomt?
En ik wil een computer die erg snel opstart en windows lekker snel draait daarom wil ik een ssd, ik zat te denken aan een Samsung 840 (PRO?) 120gb of een OCZ vertex 4 128gb. Zijn dat goede keuzes? En heb ik daarom ook een snel en duur? moederbord nodig, om opstarten te versnellen?
Hier nog een samenvatting:
Doel: Gamen, Video bewerken/Foto's bewerken, Internet
Processor: Intel haswell, die is nog niet verkrijgbaar maar ik zou die graag in mijn systeem hebben. Er is al een soort prijslijst.
Overclocken: Nee
Videokaart: Nvidia of Ati
Budget: 900,- max
Omgeving: Zo stil Mogelijk
Assemblage: Nee, dat wil ik zelf gaan doen
Besturingssysteem: Windows 8
Opties/Randapperatuur: Een monitor(24 inch), SSD en windows 8
Case: Bitfenix Shinobi
Ik zou het liefst bij Afuture.nl bestellen.
Alvast bedankt! :thumb:
Laatst bewerkt: