Game PC- 950 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deathmaxx

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Hallo,
Ik zou graag een nieuwe game pc willen maar heb er geen verstand van, zou iemand iets voor mij kunnen samenstellen?
Ik wil mijn pc gebruiken om te gamen met Windows 7. Verder zou ik graag in de samenstelling Toetsenbord, muis, monitor, netwerkkaart en speakers willen. Mijn budget is 950 Euro. Ik zou hem best zelf willen monteren als dat veel scheelt en het niet te moeilijk is. Als de PC World of Warcraft op max kan draaien is het al prima:)

Gr
Deathmaxx

heb je misschien iets meer info over wat je zoekt?
zoals: hoe groot moet het scherm zijn, wil je amd of intel, wat voor een speakers(5.1 of iets anders), hoe snel netwerk???

als je zoies hebt staan zal ik wel wat voor je maken!

met vriendelijke groet: casper

Ok, scherm moet tussen 21 en 23 inch zitten. Graag intel proccesor. Speakers de 2.1. Netwerk 450 mbps.

Ik heb hier al wat samengesteld,
het is zonder SSD, maar je kan eventueel besparen op de speakers en het scherm.
450 MBps netwerkkaarten zijn erg duur, ik heb er nu een 300 MBps ingestoken, wat méér dan genoeg is volgens mij. Zelf heb ik die ook, het is een externe, maar ik heb er nog niets van problemen mee gehad.

@casper221
Sorry dat ik zo onder je duiven schiet :), maar ik had even niets te doen.

Elk huidig moederbord heeft een 1Gbps ethernet aansluiting, dus als je minimaal 450 Mbps wil hebben en hoef je geen externe netwerkkaart.
Ik heb hier wat voor je samengesteld, kijk maar of je het wat vindt

@subplayer52 ok ik zal der naar kijken alleen die speakers kunnen denk ik vast wel goed koper.
@Stratoer bij die samenstellling zit geen windows....

Ik heb dit voor je gemaakt, met dit kun je die spellen echt op super max spelen!
Ik had alleen nog een vraag voor je; moet er een wireless kaart of bedraad in ?

@casper221, je hebt absoluut geen i7 nodig voor een gamepc, en al helemaal niet als je daardoor een minder goede videokaart moet nemen. De 7770 kan alle games helemaal niet op max spelen. Dan kan je beter een i5 3570k nemen, en die overige 70 euro in een videokaart steken van rond de 200 euro, zoals de HD 7870.

reken wel dat als je dat bij één winkel bestelt het veel duurder zal uitkomen dan 950 euro.

@Subplayer52 ik snap niet wat je bedoelt
@ stratoer daar zit geen windows 7 bij....

nou weetje, dan help jij hem toch lekker verder!dan besteed ik mijn energie gewoon in andere vragen.

Gaarne dit soort opmerkingen tenopzichte van anderen achterwege laten.

Tevens moet je jezelf afvragen of je capabel genoeg bent om voor iemand anders een systeem samentestellen.
Mede gezien de onderstaande quote uit je eigen topic van een week terug:
Waaraan kun je zien dat een processor te zwak is, ik heb namelijk een uitgekozen met ong. 3GHZ
En
Waaraan kun je zien of een video kaart geschikt is om ZWARE games op te spelen?

Als je niet capabel genoeg bent en een ts'r zou je advies volgen zou die wel eens van een koude kermis kunnen thuiskomen.
Laat dan het samenstellen van systemen aan leden over die er een veel betere kijk op hebben.

Ok maar is die proccesor wel sterk genoeg voor games?
Ja, alleszins beter dan de FX series van AMD. Te slecht is hij zeker niet, als je Windows kan laten vallen kunnen we voor een veel betere gaan, waar wat langer mee door zal kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan