Game PC- 950 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaarne dit soort opmerkingen tenopzichte van anderen achterwege laten.

Tevens moet je jezelf afvragen of je capabel genoeg bent om voor iemand anders een systeem samentestellen.
Mede gezien de onderstaande quote uit je eigen topic van een week terug:

Als je niet capabel genoeg bent en een ts'r zou je advies volgen zou die wel eens van een koude kermis kunnen thuiskomen.
Laat dan het samenstellen van systemen aan leden over die er een veel betere kijk op hebben.

ik ben erachter hoe je kunt zien of het een goede processor/videokaart is, ik bedoelde het niet boos maar meer dat hij hem dan verder helpt omdat ik het dan niet goed weet.

Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk, en ben juist blij dat jij ook probeert te helpen, maar ik snap franwannet ook wel, omdat TS natuurlijk het beste wil wat hij voor zijn budget kan krijgen.

ok bedankt,

maar ook ik snap dat TS dat wilt, ik zal nog wel wat ervaring opdoen en ga het dan nogmaals proberen.

met vriendelijke groeten casper

@ozanishier, waarom geen z77 mobo? voor de prijs hoef je het nauwelijks te doen, en dan heb je wel ondersteuning voor Crossfire/SLI en kan TS ook overclocken, als hij daar een -k cpu voor aanschaft.

@stratoer,

Aangezien ik niet weet of de TS per se een overklokbare processor wil en ik binnen zijn budget wil blijven koos ik voor een niet overklokbare processor. En in mijn voorstel zit er een AMD videokaart in, en mijn moederbord ondersteunt Crossfire. Dat de z77 moederborden SLI kunnen ondersteunen is dus meer een onnodig extratje en zoals ik al eerder had vermeld kan je niet overklokken met de door mij gekozen processor, dus valt de meerwaarde van een z77 moederbord weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan