Game pc 950euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

timoJ123

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2013
ik vroeg me af of dit een goede set up is en de voordelichste opstellingen.
verbeteringen zou ik graag willen zien zijn er bijf. onderdelen die beter kunnen en miss ook nog goedkoper.
ik ga niet hoger dan wat ik nu heb dus 940euro ik ga wel lager zo lang de quallytijd maar niet om laag gaat
dit is wat ik nu het samengesteld en ik zou graag willen dat de onderdelen verkrijg baar zijn op alternate.nl
Voeding: Cooler Master GX-Lite 600watt 59,90
processor: Intel core i5-3570k 204,90
behuizing: Cooler Master K350 44,99
DVD-RAM lezen:LG GH24NS70 16,99
harde schijf: Western Digital WD5000AAKX 500GB 51,90
Moederbord: ASUS Sabertooth Z77 194,90
Geheugen: Corsair 8GB DDR3-1600 kit 52,90
videokaart: EVGA GeForce GTX660Ti 259,00
totaal:885,02

en de games die ik wil gaan doen op deze pc zijn: battlefield 3, Call of duty black ops 2, skyrim, minecraft

geef als je blieft tips als het beter kan voor even veel geld of het zelfde voor minder en beter voor minder mag altijd
(geen beeldscherm muis toetsen bord of boxjes koptelefoon enz. nodig heb ik zelf wel)
type fouten alstublieft niet over zeuren ik ben dislectysch dank u

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Waarom losse geluidskaart de onboards zijn tegenwoordig ook wel goed.
En ik zou deze voeding nemen heeft een 80% effenciencie en dat heeft de coolermaster niet

Laatst bewerkt:
met deze setup zal je op full HD resolute al deze games goed kunnen spelen battlefiedl 3 op ultra zal 52 fps worden, skyrim 60 en black ops 2 hoef je je zeker geen zorgen om te maken. Minecraft kan erg zwaar worden als je er veel mods in plaatst. als dit het geval is zal dit je fps omlaag kunnen halen.

verder:
geluidskaart is een goede keuze maar optioneel omdat dit al in je moederbord zit.
netwerkkaart is zeker niet nodig omdat deze al in je moederbord zit. alleen voor oudere pc's is dit beter.

verder ziet het erg goed uit, zelf heb ik ook goede ervaringen met alternate. over een paar jaar zal er natuurlijk wel een nieuwe grafische kaart in moeten om zulke nieuwe games te blijven spelen.

dit is de eerste x dat ik een pc ga bouwen en dus ook samen stel dat is dus ook waarom ik deze tips vraag daarom dacht ik een apparte geluids kaart nodig te hebben maar die kan ik nu dus van de lijst afhaken?
en welke voeding je hebt geen link gestuurd

@apen,

Netwerkkaart is een draadloze en die zitten over het algemeen niet op een standaard moederbord;)

@timo1123 hersteld in vorig bericht

Ja geluidskaart kan er af

Laatst bewerkt:
dankje zo als je merkt ben ik nog al een pc bouw noob :3 dus kan domme op merkingen maken

voor minecraft speel ik vooral de mindcrack feed the beast mod maar die loopd op de pc die ik nu heb met 52fps dus dat komt wel goed :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Waarom losse geluidskaart de onboards zijn tegenwoordig ook wel goed.
En ik zou deze voeding nemen heeft een 80% effenciencie en dat heeft de coolermaster niet

ik ben er ondertussen achter gekomen dat op azerty.nl dat er wat onderdelen een stuk goed kopen zijn dus is er daar een goede voeding of zou ik het beste deze tog van die andere webshop kopen omdat ie niet op die webshop staat

Hoi,

domme opmerkingen bestaan niet niet vragen is veel dommer;)

Je switcht snel :D maar hier staat hij ook hoor of vergelijkbaar

Laatst bewerkt:
daar heb je gelijk ik jij bent een slim iemand

haha bedank ik ben nu als van 940euro naar 887,89euro gegaan dit is echt heel nice maar dit betekend niet dat ik hier dus beter spullen van ga kopen ik wou juist zo laag mogelijk gaan met een miss betere maar opzijn mist gelijke quallytijd
zou je miss kunnen kijken of DVD-RAM lezer beter kan of miss goedkoper en of ie eigenlijk wel nodig heb want miss kan ik hem uit mijn pc halen die ik nu heb en hem daar in plaatsen alleen weet ik niet of een 5jaar oude nog goed functioneerd.

Hoi,

Nee hoor ben niet slim :P
Ik zou gewoon voor dat geld een nieuwe nemen hou je de oude pc ook compleet.

PS je hoeft niet steeds te quoten hoor scheelt ruimte en blijft topic overzichtelijk

Laatst bewerkt:
ik vraag me nu ook wel af want ik geloof dat de sabertooth een duur merk is en is bedoel voor extreme overclocken dus kan ik geen Z77 maar een ander soord moederbord die even goed is.

haha is goed heb me vandaag ook pas aan gemeld :P

Hoi,

Zie je zelf kom je ook tot goede ideeën;) kan zeker je zou het met deze kunnen doen

KLIK,
ik heb wat voor je samengesteld.
Ik heb een ander moederbord genomen, daarmee zal je al genoeg mee kunnen overclocken :p.
Er zit ook een SSD bij, dat is zeer snel en zeer handig.

bedankt voor het verbeterde moederbord en subplayer52 ik geloof dat mondag gelijk heeft maar ik vraag me nu wel af of er een video kaart is die de GTX660IT matched en goed koper is of miss wel de GTX670IT als die niet teduur word om dat ik alleen nog maar heb gezocht op de gtx en niet naar anderen heb gekeken of is het het beste om bij de deze keuze te blijven want ik wil de prijs niet te veel om hoog halen (sorry maar veel antwoorden wekken weer een nieuwe vraag op :P)

VRAAG!! ik heb een probleem ik kan mijn hardeschijf die ik had gekozen niet vinden op Aerty.nl is er een vergelijkbare tussen?

is het slim om mijn geheugen kaarten te verwisselen voor G.Skill SNIPER Series?
en zo nee welke is anders de beste keuze

Hoi,
Je weet dat je ook en bericht kan aanpassen heb maar even een paar berichten samengevoegd

Deze hd misschien wat duurder maar dubbel zo groot.
Geheugen zou ik houden.
En ja qua videokaart zal je een optelsom moeten doen en dan kijken of jet het er voor over hebt een 670 te nemen.

haha lijkt me slim :P

zou je dan miss die optelsom willen maken ik ik wou niet miss een 670 kopen maar een andere video kaard die toch even goed is als de 660 maar goed koper en als er 1 is die vergelijk baar is met de 670 is en ook goed koper is dan de 670 zou ik graag willen weten welke en zelf even kijken of ik het er voor over heb :3

en ik zit te twijfelen tussen 2 geheugenkaarten deze of deze

Laatst bewerkt:
Ik zou dan de Corsair kiezen, die is het meest aanbevolen en je krijgt niet veel meer voor het extra geld dat de G.skill kost.

Hoi,

Optellen kan je zelf je kan ook het winkelmandje van azerty gebruiken telt alles automatisch op;) zoals eerder gemeld corsair houden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan