Game pc advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
@exelletor: alsjeblieft ! Het systeem dat je toont is 60% duurder dan dat TS wil besteden. Volgens mij is het mode aan het worden om systemen te adviseren waarom een TS NIET gevraagd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Kijk naar de prijs van de machine in het openingsbericht. Uiteindelijk idd. wordt geschreven 500<>750, maar dan is het voor mij wel een beetje helder waar het dichterbij moet zitten.
 
Ik zou alleen wel even een andere voeding nemen, want de Chieftec is niet goed beschikbaar. Bovendien presteert de OCZ ModXStream Pro 600W beter volgens hardware.info. Als je net als AcerGuy mij niet op mijn woord gelooft, dan mag je het zelf gaan opzoeken op hardware.info. Je moet dan even naar de laatste voedingtest gaan kijken.
 
aan allen

Allereerst aan een ieder dank voor jullie tijd en moeite, en ja, misschien had ik woensdag morgen bij de Aldi voor de deur moeten staan, maar ja, er is nu eenmaal een verschil tussen kunnen en moeten.

En wat betreft het budget, het gaat mij niet zozeer om de hoogte van het bedrag als wel om waarvoor het bestemd is, namelijk voor een jongen van 14.
Ik probeer hem namelijk ook te leren dat dingen niet zomaar tot stand komen, maar dat er tijd en moeite genomen moet worden om iets te bereiken cq te kopen.

In goed overleg hebben we nu dan ook besloten om de nieuwe pc nu niet te kopen maar dat het bedrag blijft staan en dat hij dit zelf gaat aanvullen/verhogen zeg maar tot € 1.000,-- plus d.m.v. klussen, vakantiewerk etc.

Zodra hij vindt dat het bedrag hoog genoeg is komen we zeker bij jullie terug voor advies, tot zover bedankt en alvast fijne feestdagen

groet en nogmaals bedankt

Peter (panlaan)
 
Tythor Zeth,

Ik neem maar aan dat je strekking van mij verhaal wel begrijpt

groet

peter

vraag wordt gesloten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan