Game PC Budget 1000 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

iiMystogan

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2013
Ik ben opzoek naar een game pc die ik kan samenstellen, Ik weet alleen niet hoe en welke sites.
Zelf heb ik ook nog nooit een pc in elkaar gezet maar ik heb wel redelijk verstand van onderdelen.

Qua specificaties ben ik opzoek naar minstens GTX 760-80
SSD Kan later wel geupgrade worden.
Ram geheugen 8gb
goede voeding en cooling

als het iets boven het budget uitkomt maakt opzicht niet uit maar ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Thanks in advance :d

MS-tech kast zou ik er niet in houden ms-tech is budget spul en van plastic en slechte airflow en niet stil (zie ook reviews)
dat ze dat ding 10 van de 10 geven slaat nergens op duid meer op fanboy-ism dan eerlijke punten verdeling...

heb de samenstelling beetje meer naar budget gericht met vrijwel de zelfde spec's
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Welke zal ik dan het beste kunnen kiezen voor dit budget?

Laatst bewerkt door een moderator:
Qua koeling zijn der genoeg Fans of heb ik nog waterkoeling ofzo nodig? (sorry ben nog maar een beginner met pc's bouwen) :p

Hoi,

Je hebt geen procesor en moederbord waar mee je eventueel kan overklocken dus waterkoeling niet echt nodig er zit wel een lossen proceskoeler bij dus dat lijkt me geen probleem

By the way, stel ik wil naar een gtx 780 later upgrade moet ik dan daarna nog andere onderdele halen of bijv. voeding of is 600W wel genoeg voor een niet overclockte 780?

Maar dat is alleen de videokaart, processor en andere onderdelen geven ook ong 30w per onderdeel?

cpu als je die overklokt zit zo rond de 80/100 watts zo niet zo rond de 60watts

wil je zeker van je zaakje zijn neem dan deze voeding klikerdeklik
die gaat dat echt trekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan