Game PC Budget 1000 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom heb je een andere procesoor koeler voor op je processor?
Je kan met jou processor, niet overclocken, idem voor je moederbord. Je hebt een K-serie processor nodig en een Asus sabertooth moederbord. (Of andere Z-serie "Chipset*)

nwah kan minder de Coolermaster Hyper 212 EVO is ook goed zat en goedkoper

Hoi,

De ti is inderdaad de best optie hangt alleen denk ik een prijskaartje aan wil je wat minder zou ik gewoon voor deze gaan.

Ps je twee laatste berichten even samengevoegd

Laatst bewerkt:
@thebopemmonkey,

Dan is hij beter af met een r9 290 nog even beter en goedkoper;)

Ps heb je bericht even terug gezet je hoeft hem niet weg te halen omdat een ander een andere mening bedeeld is de ts kan altijd zelf beslissen wat hij met de opties doet mankeert toch niets aan je bericht

Laatst bewerkt:
Hoi,

Helemaal gelijk:thumb: misschien wat minder qua merk maar zal persoonlijk zijn

Dus welke zal nou het besten zijn (zoveel keuzes) :o

Alles op ultra, de prijs maakt opzicht niet uit als het maar onder de 700 blijft. 290 of Ti?

Ik heb gehoord dat de 290 meer geluid maakt en meer warmte vergeleken met Ti?

Edit: een video kaart waarmee ik gemakelijk op ultra kan spelen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja heb ik ook gelezen van de 290, dan zou de ti een oplossing zijn en die zit onder de 700 € dus en het is de beste op het ogenblik.

Klopt, ik wil gewoon zeker weten dat ik voor een paar jaar goed zit bij de aankomende games, 'heb gezien dat 770 ook makkelijk 60 fps haalt.
gtx 680 zelfs nog maar die support weer minder future upcoming games.

als ik geprijsd een grafische kaart wil halen onder rond 500/600 buiten Ti dan, welke zou het besten zijn?

Dan zou ik voor de gewone GTX 780 gaan.(Persoonlijk)
De R9 290 is wel 100 goedkoper met dezelfde prestaties.(behalve in temparaturen en geluidsproductie)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je voor deze prijs de kaart kan kopen waarom zou je dan niet voor de beste gaan?

En anders zou ik het zo doen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Alleen om naam .

Mijn zo link nog gezien in vorig bericht?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan