Game pc .budget 1000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is overklokken precies?
En hij mag inderdaad vrijwel geen geluid maken.
En als je die videocard erbij add moet je dan niet overige dingen aanpassen of is dat geen probleem

overklokken is als jij cpu op een hogere frequentie laat draaien waar door hij sneller word
kan schadelijk zijn dus als je geen ervaring hebt op computer gebied is het een dikke afrader

voor stilte is de koeler wel een goede keuze

een andere videokaart kunnen we zonder probleem toevoegen aan het winkelmandje

Ik heb daar inderdaad geen ervaring mee.
en nu zit alles er dus bij? zou je misschien ook de setup kunnen aanpassen.
Ik hoorde ook dat het bij verschillende sites goedkoper kan zijn kwa prijs of is azerty goed in prijs?

Oke kun je misschien ook aanpassen op de site en welke is goedkoper of geldt voor beide hetzelfde?

Firestorm, Of marcell96

Marcell96 deze laatste setup van jou http://azerty.nl/winkelmandje/winke...245679]=1&product[364212]=1&product[382466]=1

Kan daar die andere videocard ; Club 3D Radeon HD6950 - Grafische adapter
Komt hier veel verschil in dan met die videocard die er nu is?
En die overklockte koeler moet die niet vervangen worden of is dat geen probleem.
Dus deze pc zoals ie nu is zou die wel komende 2-3 jaren mee moeten gaan?

Gr Wilco.

Dankje maar,

Zoals de setup nu is zou die zonder enige lagg de nieuwste spellen moeten kunnen geen geluid maken.
En snel opgestart zijn en de komende 3 jaar meegaan met de nieuwste spellen?
En de uiterlijk maakt me niet uit.

Wilco

Laatst bewerkt:
Ik vondt het oude bedrag beter eruitzien:)

Heb opzich niet zo nodig een dvd driver nodig

Harde schijf zat die er nog niet bij? en hoort dat gelijk zo overpriced te zijn?
Zullen vast wel cheapere zijn die ook goed erinpassen.

Wilco,

Edit;

Waarom raadt je 1 x Intel Core i7 2600 / 3.4 GHz
en niet die andere aan?

Laatst bewerkt:
Een DVD-drive is nodig om Windows te kunnen installeren, toch? Die zijn sowieso niet zo duur.

Hey merlijn top man:)

dat is een prima prijs:thumb:
Met de nu gezette setup zal ie dus vrijwel geen geluid maken
En de komende 2-3 jaren meegaan kwa games en ik kan ze op high draaien?
en nee opstarten is niet van belang zolang ie erna maar goed en vlotjes alles draait
Gr wilco

ik weet niet of de boxed koeler(de koeler die er stadaard bij geleverd word) veel geluid maakt:confused:

Hey maar kan er niet een stillere koeler bij gezet worden voor 40-50 euro als dat kan totaal geen idee:P
Of weet iemand anders miss of die standaart koeler geluid maakt?

Wilco

je moet wel klikken op ''direct link'' he, en die kopieren

eh sorry maar de Coolermaster HAF series zijn totaal niet geschikt voor stilte

er is ook een reden waarom ze hem HAF(high Air Flow) noemen veel luchtverplaatsing = geluid

wil je een stille kast hebben is de CM HAF geen goede keuzen (ik heb zelf ook zon kast)

verder is de standaard koeler van intel niet stil en kun je beter een third party koeler kopen zoals de Scythe Mugen 2 (of B)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan