Game Pc ( Budget 2500,- Euro )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mis nog een scherm.

Overigens is zoals al aangegeven een i5 meer dan voldoende voor games. i7(dit is meer voor video bewerken) is overkill.
Verder is die 16 Gb ook overkill of je moet virtuele machines gaan draaien of veel Photoshoppen...
8Gb heb je genoeg aan.

En ik zou er wel een SSD in zetten als je daar het geld voor in hebt. Zeker om van te booten. Alles zal dan een flink stuk sneller zijn. De bottleneck van je systeem zijn nu de 5 Tb aan harde schijven als je daar je Windows op zet.

Hallo Mensen !

Ik ben van plan om eind oktober een nieuwe game pc te kopen & Scherm , mijn budget zal ongeveer rond de 2500 euro zijn !

Verder heb ik zelf niet super veel verstand van pc's ik game er wel op maar om zelf een in elkaar te zetten dat zal niks worden , dus ben ik een site/winkel aan het zoeken die er een voor mij in elkaar kan zetten zodat ik als de pc geleverd wordt meteen aan de slag kan !

Zelf al een beetje liggen zoeken en dit is wat ik tot nu toe heb gevonden ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of dit wat is !

Site: http://gamepc.nl/

• Cooler Master HAF X
• Asus 1366 Rampage III Extreme
• Nvidia GTX 590 3GB (Asus)
• Intel Core i7 950 3,03 Ghz
• 2000 GB SataIII Hardeschijf
• 24576MB DDR3 Werkgeheugen Kingston (HyperX)
• 850 Watt fluister stille voeding
• DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
• 1Gbit netwerkkaart
• 51-in-1 Cardreader
• Windows 7 Home Premium 64Bit
• 2 jaar carry-in (gratis service)

• ASUS 22" VE228d LED Full-HD (Scherm)
• Razer bundel (Muis,Toetsenbord,Headset)

Is dit wat voor deze prijs of kan ik ergens anders veel beter krijgen voor dit bedrag?
Verder had ik wel nog een vraag mocht ik dit systeem kopen kan ik dan wel denken jullie battlefield 3 , skyrim , Rage , Crysis 2 enz gewoon op max spelen ?

Als er andere site's zijn die beter zijn hoor ik graag van jullie !

Alvast bedankt !

Mvg Hurricane ! :thumb:

Perfecte PC! al die spellen kun je zeker weten op max spelen.
Je zou eventueel een wat goedkopere pc kunnen kopen

Zoals het er nu uit ziet gaat dit hem worden ,

• Cooler Master HAF X
• Thermaltake 875Watt Toughpower XT
• Asus 1155 Maximus IV Extreme-Z (rev.3)
• Nvidia GTX 590 3GB (Asus)
• Intel Core i7-2600K 3,4GHz
• OCZ Agility3 SSD Hardeschijf 240GB
• 16GB DDR3 Werkgeheugen Kingston
• Waterkoeling Corsair Hydro H80 ( alleen over de waterkoeling ben ik nog niet zo zeker is dit wat ? )
• 1Gbit netwerkkaart
• 51-in-1 Cardreader
• Windows 7 Home Premium 64Bit
• 2 jaar carry-in (gratis service)
• Blu-Ray Brander LG
• DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
• 24" AOC E2436v LED Full HD

Laatst bewerkt:
Is waterkoeling wat over het algemeen of de H80 specifiek?

Let er wel op dat de HAF X, zover ik weet, geen watercooling voorbereiding heeft. Er zijn ook gelijkwaardige kasten die reeds gaten e.d. hebben om watercooling eenvoudig in te voeren.

waarom waterkoeling? pak gewoon een normale koeler die wat overclocking aankan en geef gewoon wat minder uit aan al die geldverslindende leukigheden.

@snipeurass, misschien moet je je volgende keer wat mengen in een thread voordat je even tussendoor wat begint te roepen waar niemand wat aan heeft.

Bedankt wampier , de haf x heeft idd geen watercooling voorbereiding dus dan ga ik gewoon over op normale koelers maar verder ziet dit er wel goed uit ?

@Example5 helemaal gelijk in ga gewoon voor de normale koeling zal ook wel goed zijn toch ?

Is deze Processor die erin zit wel in orde de Intel Core i7-2600K 3,4GHz ?

die heb ik zelf ook, je zou voor de 2500k kunnen gaan, maar de 2600k is naar mijn mening zo'n beetje het beste wat je kan krijgen betreft prijs/kwaliteit. een iets betere processor wordt al snel 2 keer zo duur... dus ja, de processor is prima.

Ik wil de pc morgen gaan bestellen alleen heb ik nog een vraag over het moederbord ,

Zit nog steeds met een keuze en ik kom er gewoon niet uit aangezien ik er niet zo veel verstand van heb !

Voor welke kan ik het beste gaan ?

Asus 1155 Sabertooth P67 (rev.3)
asus-1155-sabertooth-(rev-3).jpg

Asus 1155 Maximus IV Extreme-Z (rev.3)
asus-1155-maximus-iv-extreme-z-(rev-3).jpg

Het 2de moederbord is een stuk duurder nu vraag ik me af als ik de 1ste pak of daar nu echt zon verschil in zal gaan zitten ?

Hoor graag jullie mening !

Mvg Hurricane

het maximus moederbord is totale overkill die zou je alleen moeten kopen als je bijvoorbeeld 3 videokaarten (of meer) wilt gaan gebruiken
echter is een Z68 moederbord meschien wel weer een leuke optie
overklocken kun je ook op het p67 moederbord

er zijn nog andere moederborden die een beetje van bijde hebben

ik zelf maak gebruik van het asus p67 sabre tooth b3 mobo
kan prima overklocken en ondersteund crossfire en sli

Laatst bewerkt:
Dit is hem geworden heb de pc nu ongeveer een weekje en moet zeggen wat een beest .. kan gewoon echt alles op max spelen zelfs Battlefield 3 is geen probleem !

Mensen bedankt voor alle informatie die jullie me gegeven hebben ! :thumb:

•2 jaar carry-in (gratis service)
•Windows 7 Home Premium 64Bit
•1Gbit netwerkkaart
•51-in-1 Cardreader
•Nvidia GTX 590 3GB
•Blu-Ray Brander LG
•2000 GB SataIII Hardeschijf
•OCZ Agility3 SSD Hardeschijf 120GB
•16GB Vengeance DDR3 Werkgeheugen
•Asus 1155 Sabertooth P67 (rev.3)
•Waterkoeling Corsair Hydro H80