Game PC Budget:500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

bornokipje

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Hoi,

ik zoek een budget game pc die tussen de 500 en 600 euro ligt. Ik zet hem zelf in elkaar en het bedrag is exclusief randapparatuur.
Ik heb zelf geprobeerd om een selectie te maken, maar ik kon geen geschikte videokaart vinden.

Gr. Bornokipje

P.S. Geen windows etc. nodig
P.S.S Helemaal vergeten dat ik zelf ook al een lijstje had, kunnen jullie misschien tips geven?
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/51292

Laatst bewerkt:
Hallo Sander,

bedankt voor je bericht, waarom heb je gekozen voor de Joker videokaart, die is toch niet heel veel beter dan de GTX 660?
Voor de rest ziet het er volgens mij prima uit!

Dat is die in principe wel. Enigste verschil is dat de GTX kaart een iets hogere core snelheid heeft. 70Mhz. Dat zou geen groot verschil moeten zijn. De amd Kaart heeft weer grotere brandbreedte van 60 extra bit. Dan zou er meer data tegelijkertijsd kunnen worden door gestuurd, dat houd in meerdere gebeurtenissen te gelijkertijd kunnen plaatsvinden. De nvidea kaart zou je op wat hogere resolutie kunnen spelen dit komt door zijn hogere texel rate. Maar dan praten we over resoluties van 4K (2560x1440).

Weet niet of dit het geval bij jou is? Anders zou je inderdaad beter voor de Nvidea kaart kunnen gaan.

Omdat je al een AMD processor hebt. Is het sterk aan te raden ook een AMD kaart erin te doen. Omdat deze al op elkaar zijn afgestemt. NVidea en een AMD processor kunnen nog wel is compaliteits problemen opleveren. Tuurlijk halen ze dit eruit, met Videodriver updates. Maar zo blijf je bezig. Het zou nooit zo stabiel lopen als AMD > AMD ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik speel op 22 inch dus ik denk inderdaad dat de AMD videokaart beter is, daar had ik niet eens over na gedacht. Bedankt voor je tip, ik denk dat ik de Joker videokaart ga toevoegen.

Controle van mijn budget game PC

Hallo, na mijn vorige topic heb ik nu (alweer :S) een nieuwe gestart. Ik wilde even mijn componenten laten controleren, of ze met elkaar kunnen lopen etc.
Tips zijn van harte welkom, is tevens de eerste keer dat ik zelf een pc in elkaar zet.

Klik hier voor mijn winkelmandje

Groeten
Bornokipje

Beide topics samengevoegd. Je topic van gister was vandaag nog actief. Behoeft dus geen nieuw topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan