Game PC budget rond 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.

iPeterK

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2012
Berichten
108
Hoi allemaal ik ben op zoek naar super goede Game PC.

Wat ik graag wil:
- Blu-Ray kunnen afspelen.
- Liefste 2x hdmi.
- Intel i7 of i5 (veel verschil? en graag veel ghz, heb ik dat nodig voor gamen?)
- Later kunnen uitbreiden.
- Volgens mij leek me de GTX 680 wel goed, maar ik heb er niet zo veel verstand van.

Ik had al een beetje op azerty.nl gekeken, maar kan iemand er een voor mij samenstellen.
 
Laatst bewerkt:
Zit er een groot verschil tussen de GTX 670 en GTX 680?
Of zou ik wachten tot de hele dure GTX 690?
En ik las in andere topics dat er games zijn die 16GB nodig hebben, klopt dit?
Voorderst zijn deze computers helemaal opgradebaar later, en is het overdreven om er 1200 voor uit te geven en moet ik me budget aanpassen?

Bedankt :)

[EDIT] Of zijn er betere videokaarten dan de GTX 680/670 voor hetzelfde of minder geld?
 
je hebt het budget niet voor een GTX690
de GTX690 kost rond de 1000 euro
dan hou je nog maar 200-300 euro over voor de rest en dat is niet genoeg

En ik las in andere topics dat er games zijn die 16GB nodig hebben, klopt dit?
eh nee er zijn vrijwel geen games die 16GB werkgeheugen nodig hebben
games zoals battlefield 3 hebben genoeg aan 5GB werkgeheugen

het verschil tussen de gtx670 en gtx680 is niet erg groot


de HD7970 zit tussen de gtx670 en gtx680 in als het gaat om prestatie
en kost volgens mij even veel als een gtx670
 
Laatst bewerkt:
Wat raad je me aan, de 670 of 680 of GTX 690 en dan meer uitgeven dan 1300 euro?
Ik heb even de system requirements van de aankomende game Max Payne 3 opgezocht, 16 GB voor max :eek: Wel of geen 16GB aan werkgeheugen doen?

En alweer erg bedankt voor je reactie :)
 
ik zou wel kiezen voor 16 gb, want het is niet zoveel duurder en je pc wordt er niet slomer van maar alleen maar sneller.
 
Ik had vernomen dat de ASUS P8B75-M een micro ATX moederbord is en dat een ATX voor mijn systeem beter is.
Ook zit er een B75 chipset in, en als ik later wil verbetern is een Z77 beter.
 
16GB ram totale onzin lijkt me zeer sterk dat max payne 16GB werkgeheugen nodig heeft om hier mee te spelen
ik zou wel kiezen voor 16 gb, want het is niet zoveel duurder en je pc wordt er niet slomer van maar alleen maar sneller.
niet zoveel duurder?
bijna 50 euro dat is het verschil tussen een GTX670 of GTX680 videokaart
nee hou het op 8GB werkgeheugen

max payne3 gaat echt geen 16GB opslurpen tenzij het zeer slecht is gecodeerd
 
Laatst bewerkt:
Hoi
Ik heb nu dit: klik
Ik hoorde dat dit een goede processor koeler is, maar nu mis ik nog een behuizing en moederbord en ik vind het al veel geld... Iemand tips?
 
is een goede samenstelling, en met dat moederbord wat je nu hebt gekozen kun je later ook nog 8gb ram erbij zetten vanwege dat er nog 2 sloten vrij zijn van de 4.
 
Mooi bedankt allemaal.
@xxmarijn wat is het verschil tussen de eerste videokaart en de gene die jij aanraad?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan