Game-PC - ca. 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, tnx!

Verder lijkt het me een aardige pc zo, voor een aardig prijsje, die volgens mij ook nog wel even mee kan! Meer meningen/tips zijn uiteraard welkom!
 
Ik raad je toch aan om de processor te veranderen naar een i5 3470/3450 en als moederbord een Asrock B75 pro 3 te nemen.
Edit: Je zal niets van het verschil ertussen merken, het kost alleen maar extra geld.
Edit 2: Ik ben eigenlijk wel van mening dat je pc serieuze overkill is voor je eisen. Ik zou als ik jou was, een i3 nemen (meeeer dan genoeg) en het overige geld in een SSD steken, je videokaart is eigenlijk ook nog echt overkill, maar ik begrijp dat je future proof wil zijn. Maar ik zou toch de optie van SSD openhouden.
 
Laatst bewerkt:
Mja, ik vraag me echt af wat ik met een SSD moet eerlijk gezegd, want iets langer wachten totdat windows is opgestart bijvoorbeeld vind ik niet zo spannend voor 100 euro meer, dus ik zie het nut er niet zo erg van in eigenlijk op dit moment. Wat is de meerwaarde naast iets sneller opstarten?

Die processor zal ik eens naar kijken wat het verschil is.
 
Heb nu dit ervan gemaakt.
Hoe weet ik wat voor voeding ik moet nemen? Is die 550W die ik nu heb goed of is dat teveel?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan