game pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesinator

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
Mijn oude laptop heeft na 4 jaar begeven en ik heb nu dus besloten om over te stappen op een desktop.
Aangezien ik al behoorlijk wat gamede op me laptop lijkt mij het handig om een game pc te kopen.
Het probleem is alleen de keus, er is namelijk zo veel te kiezen.
Dus ik hoopte dat iemand mij kan adviseren wat te kopen.
Ik heb het liefst een monitor die een grote heeft van 20 of 21 inch, dus de resolutie hoeft niet perse 1920x1080 te zijn. (ligt aan de prijs)
Ook heb ik nog geen windows licentie dus er moet ook nodig windows 7 bij.

Hoofdvragen
Wat is uw budget? 1000-1100 euro.
Wat is het einddoel van uw pc? gamen
Heeft u verder specifieke eisen? er hoeft geen ssd in, alleen vind ik de koeling wel belangrijk (cpu cooler) en windows 7
Wilt u uw pc zelf in elkaar zetten of is het de bedoeling dat de leverancier dat doet? het liefst in elkaar laten zetten

Randapparatuur

Wilt u, naast de pc zelf, nog overige randapparatuur in de vorm van onderstaande producten aanschaffen?
Monitor ja
Toetsenbord ja
Muis nee
Boxen nee
Kaartlezer nee
Overige vragen
Maakt u gebruik van draadloos netwerk? ja, maar ik ga waarschijnlijk gewoon een kabel aanleggen.
Gaat u overclocken? misschien wel later maar nog niet meteen
Wilt u een standaardgrootte (ATX) of een kleiner systeem? standaard grote (atx)
Indien van toepassing, welke resolutie heeft uw huidige monitor?

Hallo Meesinator :)

Als eerst Welkom op helpmij.nl

Heb het een en ander voor je uitgezocht en dit is mijn ogen het beste, wat je voor dat geld kan krijgen (Samengesteld naar jouw wensen), wat je ook nog is kan overklokken.
1 puntje, ik zou mee gaan met de tijd als ik jou was ne Windows 8 pakken. Met Windows 8.1 komt jouw vertrouwde startbalk weer terug. Daarbij Windows 8 voelt een stukje vlotter aan.

Computer specificaties:
- 8Ghz 1866Mhz Kingston HyperX Predator(2100OC)
- FX8350 (8-core)
- MSI 760GA-P43 (FX) Je kan geen Overclock record snelheden halen. Maar een kleine overclock is mogelijk. Ik raad je aan om gewoon de Auto OC van MSI te gebruiken.
- Gelid Tranquillo Rev.2 (Goede Koeler)
- Zalman Z9 Plus (Met 4 ventilators en als cadeautje een warmte sensor)
- LG IPS237L Zwart (23Inch IPS scherm) Veel helderder en scherper.
- XFX Core Edition PRO550W
- MSI N660Ti-2GD5/OC met de auto oc van MSI. Word deze ook mee overgeclockt.
- Snelle 1TB HD van Seagate
- Standaard keyboard
- Windows 8

Overige:
- assemblage
- Auto live update van MSI (Al je drivers binnen handbereik door middel van een knop in te drukkken)
- USB 3.0 aansluitingen
- DVD brander
- Let op: Hij is niet draadloos

Link: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B563663%5D=1&product%5B557834%5D=1&product%5B547804%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B565796%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B394090%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B565823%5D=1&product%5B555331%5D=1&product%5B363717%5D=1&product%5B400619%5D=1&product%5B568296%5D=1

Laatst bewerkt:
Ik betwijfel of de geheugenmodules op dit moederbord werken, accepteert hij niet alleen 1866 Mhz als het overclockt is? Op de site van MSi wordt dat d.m.v een * wel gesuggereerd. Ook de lijst van getest geheugen gaat maar tot 1600 Mhz.

Oké.
Ik mis wel een videokaart in jouw samenstelling, waar zit die er niet in?
EDIT: had er overheen gelezen, ik zou een GTX 670 nemen als ik de TS was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan