Game PC ongeveer 550-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edward12

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Budget - Ongeveer 550-600 euro
Doel - Veel films , muziek , youtube , en de nieuwste games kunnen spelen
Omgeving - Hij moet in mijn kamer kunnen staan , hij mag wel een beetje geluid maken , maar als ik zware games speelt moet ie niet veel geluid maken
Assemblage - Graag een goed samengestelde computer
Besturingssysteem - Nee bedankt.

Opties / randapparatuur - 6gb werkgeheugen

Intel core 5 of 7 en een goede HD videokaart ( maar niet de nieuwste van die zijn veel duurder dan een vorige versie )

Edward dit zijn de specs. van mijn pc die ik gisteren heb besteld voor € 429,=

SPECIFICATIES:

Intel Core i7 2600 3.4GHz (Sandy Bridge) Quad Core Processor
Intel H61-chipset (B3-stepping)
4GB DDR3 1333MHz Geheugen (10-jaar fabrieksgarantie!)
1000GB S-ATAII 3,5" Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Intel® HD Graphics 2000 onboard
Pixel Shader 4.1, DirectX 10.1
PCI-express aansluiting voor uitbreiding videokaart
1x PCI-e x1, 1x PCI-e x16, 1x VGA
2x USB2.0 voor, 6x USB2.0 achter
HKC 4673GD M-ATX Minitower Behuizing met 400watt voeding (zwart glossy)
exclusief besturingssysteem

Volgens mij geen slechte deal

Vriendelijke groet,

Sneakers35

Hallo,

Scheelt weer een euro of 100. Hartelijk dank. Nu nog even verglijken en dan mijn keuze vastleggen.

Groet,

Edward

Welkom nog op Helpmij...

Ik wil wel even de opmerking maken dat in het systeem van 429 euro geen videokaart zit maar een onboard.Aangezien je wilt gamen zal er dus een kaart bijmoeten.Maar...
voor een beetje game kaart zal de voeding hoogstwaarschijnlijk ook niet voldoen.En dus zal het systeem van Ronald89 tot nu toe de beste optie zijn.

Ow ok Frank ik zal het laten weten zodra ik de pc in huis heb en Maffia II niet kan spelen. Dank je wel voor de info.

Oke , ja dan toch maar die van azerty.nl bedankt voor alle reacties

@ Sneakers35: Ik kan je nu al vertellen dat Mafia II spelen op een HD2000 onboard kaartje geen glimlach op je gezicht tovert.. Zeker voor nieuwe games zijn onboard kaartjes gewoon niet sterk genoeg om het speelbaar te maken. Als men over deze pc heeft gezegd dat het de ultieme game pc is ben je opgelicht. De voeding is zowel qua merk als wattage niet om over naar huis te schrijven, dus die mag ook vervangen worden voor een exemplaar van minimaal 500 watt van een goed merk, als je een nieuwe videokaart inbouwt dan.

@ Edward: slimme keuze. Hoewel de i7-2600K een stuk beter presteert dan de AMD processor in mijn samenstelling, heeft deze wel gewoon een goede videokaart, en dat is toch veruit het belangrijkste onderdeel in een game pc. De processor kan de nieuwste games voorlopig wel aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan