Game PC rond €900 - €1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shifterke

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Hey ik wil dus een nieuwe PC samen stellen want de mijne valt stilaan uit elkaar. Ik wou dus graag jullie mening weten hierover.
Hieronder de info en specs.

Budget - €900 - €1000
Doel - Gamen/ Videobewerking soms
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Dit ga ik zelf doen

Opties:
Besturingssysteem - ik ga voor Vista Home Premium 64 Bit Versie
Andere software? - Office en Nero heb ik zelf al

Randapparatuur
Heb alle randapparatuur zelf

Extra
Antec P182 Heb ik al in mijn bezit
Alsook een DVD Brander (Samsung SH-S222A) en Card Reader (Sweex All in 1 Reader)

*Specs*

Cooler Master Real Power M850 (Voeding)
GeiL DIMM 4 GB DDR2-1066 Kit (Ram Geheugen)
Intel® Core™ 2 Quad Q9550 (Processor) + Boxed Koeler
Sapphire HD4870 1024 MB GDDR5 (Grafische Kaart)
Seagate Barracuda ES Bulk, ST3500630NS (HDD 500 GB)
Asus P5Q Pro (MOBO)
Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit (OS)

Hieronder een lijst met de spullen in een PDF bestand die ik nog moet aankopen.
Ik ga de onderdelen kopen in Alternate België.
Bedankt voor de reacties

(In het PDF Bestandje staat het RAM Geheugen niet in: Klik hier voor de Info van het geheugen inclusief prijs

Bijlagen

Laatst bewerkt:
CPUs Socket AM2+

Phenom II X4 940

Phenom II X4 940 (4x 3000 MHz)
€ 229,-
€ 229,-

Moederborden Socket AM2+

MA790X-DS4

MA790X-DS4 (AMD 790X)
€ 109,-
€ 109,-

Hiermee bespaar je dus 70 euro

Harde schijf:
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=A9BU28
(sneller en stiller dan de seagate)

videokaart:
Overweeg deze:
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=JCXYP2
120 euro duurder, maar bijna net zo goed als 2 hd4870's...

Aangezien je dan dus 50 euro duurder uitkomt, kan je op de voeding nog wel wat besparen.

Overweeg deze:
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=TN6M40
Daar bespaar je weer 70 euro mee.

Pas op ;; het is nl mogelijk dat je problemen krijgt met die voeding en moederbord. Kijk maar naar mijn pas geplaatste topic
hier.
Voeding en moederbord zijn gelijkaardig aan mijn mobo en psu. Dus wacht misschien nog even voor je bestelt.

Pas op ;; het is nl mogelijk dat je problemen krijgt met die voeding en moederbord. Kijk maar naar mijn pas geplaatste topic
hier.
Voeding en moederbord zijn gelijkaardig aan mijn mobo en psu. Dus wacht misschien nog even voor je bestelt.

niet adviseren als je niet weet waar je over praat. Ook al bedoel je het vast goed.
Voeding is prima voor elk modern systeem.

Sorry. Maar ik las gewoon al ergens dat het in héél uitzonderlijke gevallen compatibiteitsproblemen kan opleveren. Het was idd goed bedoeld. Maar ja, je hoeft er geen rekening mee te houden. Het zal bij jou wel niet voorkomen.

Ik persoonlijk zou voor jouw gekozen mobo en cpu gaan. Maarja ;; das dan ook maar mijn mening en dat is vooral omdat ik geen ervaringen met amd heb ...

Ik persoonlijk zou voor jouw gekozen mobo en cpu gaan. Maarja ;; das dan ook maar mijn mening en dat is vooral omdat ik geen ervaringen met amd heb ...

waarmee ik niet bedoel dat het geen goed systeem zou zijn hoor integendeel zelfs

Ik heb het gisteren ook al gezegd: niet bemoeien met dingen waar je niets van weet....

Ik aprecieer het dat hij het probeert. Mischien zal je in de toekomst er beter over mee kunnen praten

Ik aprecieer het dat hij het probeert. Mischien zal je in de toekomst er beter over mee kunnen praten
Dat snap ik. Maar wat heb jij aan: ik zou iets niet nemen, want ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb geen ervaring met core i7, maar ik zou er maar wat graag ervaring mee willen hebben.

Dat snap ik. Maar wat heb jij aan: ik zou iets niet nemen, want ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb geen ervaring met core i7, maar ik zou er maar wat graag ervaring mee willen hebben.

Kan je ook wat vriendelijker vragen ipv zo af te blaffen...

ok, sorry als dit gemeen overkomt maar ik zou liever geen ruzies hebben hier in dit vraagje.
Rgeerolf probeerde me te helpen met eigen ervaring wat ik aprecieer. en Marsmannetje verbeterde het gwn.

mooi, maar ik zou hem het liefst uit Alternate België halen en zelf in elkaar steken.

Kan je ook wat vriendelijker vragen ipv zo af te blaffen...
Woef!!!

Ik bedoelde het goed. Maar ik heb ook wel eens domme dingen gezegd. Sterker nog: ik zeg geregeld nog domme dingen. Dat wordt me dan ook verteld.
(al wordt het wel minder als het om hardware-discussies gaat)
Met name wil ik nog wel eens te bot zijn... Maar och... Take it, or leave it om het in goed nederlands te zeggen.

Shifterke: twijfel je nog ergens over? Misschien kan ik je nog wat argumenten geven, zodat je beter kan kiezen.

Laatst bewerkt:
Als we toch gaan verbeteren heb ik er nog wel ééntje hier :p
Take it or leave it is geen Nederlands :thumb:

Woef!!!

Ik bedoelde het goed. Maar ik heb ook wel eens domme dingen gezegd. Sterker nog: ik zeg geregeld nog domme dingen. Dat wordt me dan ook verteld.
(al wordt het wel minder als het om hardware-discussies gaat)
Met name wil ik nog wel eens te bot zijn... Maar och... Take it, or leave it om het in goed nederlands te zeggen.

Shifterke: twijfel je nog ergens over? Misschien kan ik je nog wat argumenten geven, zodat je beter kan kiezen.

Ik weet dat marsmannetje het goed bedoelt. En als ik eerlijk moet zijn was mijn opmerking idd een onnodige domme opmerking. Nuja, het is op deze manier dat je bijleert (:

alles voor 478 euro

Intel® Core™ 2 Quad Q6600 (4 x 2,4 ghz)
Corsair 4 GB DDR2-800 Kit (4096MB)
Club 3D CGAX-4552 (Retail, TV-Out, DVI, VGA, CrossFireX 512MB)
Western Digital WD6400AACS (640 GB)
Asus P5QL PRO (Retail, Gb-LAN, Sound, ATX)
AOpen H435A (Retail)(350 watt)

voeding veranderen en kast en video kaart
en je hebt snellen goedkopen pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan