Game pc rond 1000 euro, Waar het beste halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo!

Ik ben toe aan een nieuwe pc. Een maat heeft zijn pc gekocht bij de Mediamarkt en adviseert mij ook om daar eentje te kopen. Maar is Mediamarkt nou wel geschikt voor een computer? Hij heeft overigens zelf wel een betere videokaart erin geplaatst.

Losse onderdelen kopen en in elkaar zetten is goedkoper, maar helaas kan ik dat niet. Ik moet hem laten in elkaar zetten of gewoon kopen in een winkel wat al klaar is. Dat gaat dus wel wat duurder kosten ben ik bang voor.

Ook twijfel ik als ik een game computer koop bij winkels zoals Mediamarkt of computerwinkels, bepaalde onderdelen totaal niet voor het gamen bedoeld is.

Het zou mooi zijn als er antwoord zou komen waar ik het beste kan kopen en waar ik op moet letten. Ik doe gewoon rustig aan met een Pc uitzoeken, want mischien komt er ergens ook nog wel een mooie aanbieding.:D

Groetjes!

Mooi dat je zo snel reageert. Is er ook een nadeel aan deze pc? Het systeem lijkt me heel erg goed, alleen die processor lijkt me wat minder. Of begin ik nou eigenwijs te worden?:shocked:

Het 2e :D Amd Vision Black is bijna het beste dat ze hebben dus niet twijfelen want 1000 euro is heel goedkoop voor die pc,
ik gebruik op mijn laptop AMD Vision Premium,

Hoi,

Ik zou niet bij Mediamarkt zoiets aanschaffen zou inderdaad bij Een winkel zoals Azerty iets samen stellen of zoals gast0225 al tipt een al door hun samen gestelde . Maar wat bedoel je met mindere processor met welke vergelijk je die?

waarschijnlijk vergelijkt hij hem met een nieuwe core i7. Maar zoveel slechter is een x6 niet en daarbij zit je met een goede core i7 ver boven jou budget al. Daarbij vraag ik me af wat jij voor games gaat draaien, maar je hebt hoogst waarschijnlijk echt wel genoeg aan een x6 1090T.

Een core i7 is beter voor een game pc maar de socket 1155 en 1366 moederborden samen met de bijbehorende i7's zijn gewoon stukken duurder dan een am3 moederbord met een x6

Maar met een budget van €1000,- kan je makkelijk een socket 1155 kopen, met een goed videokaart enz.

Ik zou bij Azerty(of andere shop) een systeem (laten) samenstellen en daar laten assembleren.

Ja, je kan beter zelf onderdelen samenstellen en in elkaar laten zetten door dat bedrijf die de onderdelen ook verkoopt. Zo krijg je toch meer voor hetzelfde geld, want winkels zoals mediamarkt en dixons proberen er altijd vette winst op te maken en overschatten een systeem altijd.

Hoi,

Als het alleen om de pc gaat en niet met monitor en randapparatuur zou dit een optie zijn ,Ik weet het loop wat vooruit maar dan weet je ongeveer wat de opties zijn

Laatst bewerkt:
Als hij W7 niet nodig heeft kan hij ook nog voor een SSD gaan, of i7...

Nu maar eens afwachten wat de ts'r nu wilt..nodig heeft etc.
Verdere speculaties zijn dus niet van toepassing.

Ik kan op zich best wel wat samenstellen, inderdaad is die AMD Phenom II X6 niet de beste keuze als je het mij vraagt. Ik denk dat er veel meer uit dat budget te halen valt.

De ene zegt dat de Amd Vision Black heel goedkoop is voor de prijs en de andere zegt samenstellen en inelkaar laten zetten die de onderdelen verkoopt. Maar dat maakt niets uit toch, aangezien dat in elkaar zetten ook weer geld kost.

En over die processor heeft Noudi gelijk.

@Timper Windows 7 zou mooi zijn:P

Voor de duidelijkheid: Alleen desktop, geen monitor en dergelijke.

Het systeem van Modag voldoet volgens mij prima, je zou nog iets kunnen besparen...

Oke, maar bv deze jongen wil ook een pc rond 1000 euro en heeft iets heel anders. Want ik heb niet veel verstand van nieuwere onderdelen namen.

Hoi,

Deze jongen wil een pc van 1000€ geld zegt niet veel kom eens met configuratie van die pc zegt veel meer en eventueel het merk;)

Oh sorry, dat zag er nogal onnozel uit lol.
Ik was vergeten een link te plaatsen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/625643-Game-pc-ong.-1000euro

Ik bedoelde niet mijzelf maar iemand anders. Hij wou ook rond 1000 euro maar hij kreeg andere pc's. Is de mijne dan wel beter of gelijke goed? Want jullie zeggen nu allemaal verschillende dingen. Ik heb zelf niet zoveel zin om iets duurs te kopen wat minder goed is. Het merk etc weet ik niet. Daarom ben ik hier voor informatie:D

Nou ik hoor het wel;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zo gek veel anders is hij niet je moet rekenen bij jou zit de maak kosten €59 en een losse processor van 36 € als je deze eraf zou halen en in plaats van 6950 een 6970 neemt heb je onderhand de zelfde configuratie.Dus in jouw geval heb je een wat mindere videokaart maar dat ligt dus aan het boeven staande.
En als je 10 mensen een pc zou samen laten stellen dan zal er geen enkele tot de zelfde configuratie komen misschien 2 maar dan heb je het gehad.

Ja, daar heb je gelijk in.
Maar die link van gast0225 over die kant en klare pc, en die link die jij hebt neergeplaatst, is die van jou toch stukken beter? Dat van gast0225 is wel lekker makkelijk. Maar die van jou kan wat voordeliger zijn met betere onderdelen en hem in elkaar laten zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan