Game pc rond 1000 euro, Waar het beste halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Neem aan dat je de amd x6 bedoeld en neem even aan dat je wilt gamen anders zou je ook niet om een game pc van 1000€ vragen:p dan zal de intel I5 2500k dus naar mijn inziens beter presteren. en ook qua grafiche kaart is hij beter.

Ja klopt.

Kunnen mensen hier vertellen wat hun keuze zijn, als ze het zouden kopen, zeg maar.

Want mij lijkt die kant en klare wel wat, omdat het lekker makkelijk te kopen is.
Maar die losse onderdelen zijn dus beter maar dan moet je het nog allemaal in elkaar zetten, wat me zo'n gedoe lijkt.

Maar echt zo'n groot verschil is het toch niet? Of merk je het wel? Zit eigenlijk echt te twijfelen.

Je zegt dat deze leuk doet: http://azerty.nl/34-2810/special-azgamesystems-high-end.html

Maar waarom zeggen jullie tegen andere niet, die ook een computer willen rond deze prijs, die ook kant en klaar willen kopen, en misschien laten assembleren.

Ik wil niet vervelend zijn, maar deze vragen schieten me nu binnen:P

Ik snap de laatste vraag niet helemaal:$

Maar het kant en klare systeem is goed, maar je merkt het verschil wel duidelijk i.v.m. het samengestelde systeem. Het samengestelde systeem wordt ook geassembleerd dus is het net zo makkelijk als een kant en klare.

Oke ik dacht al. Kon niets op de site vinden over het assembleren.

Maar als je een kant en klare computer koopt, krijg je dan ook de cd's van de moederborden en videokaarten? Anders wordt het installeren en updaten zo moeilijk:p Maar geldt dit ook voor de Samengestelde systeem?
Maar die Windows 7 kost 80 euro. Krijg ik de cd's ook?
En welke pc zouden jullie kiezen?

En uitleg over mijn vorige post over de laaste vraag. Mijn ABN is slecht. :P

In andere topics zeggen jullie hele andere computers voor mensen die ook een game pc nodig hebben van rond 1000,- euro.

Laatst bewerkt:
Ah oke.. Maar die kant en klare pc heeft een geluids kaart van 7.1. Maar dan moet je eigenlijk wel een 7.1 surround set hebben, anders is het zonde lijkt mij.. Toch heb ik betere feelings over die kant en klare pc, aangezien die losse computer nu geen geluidskaart heeft als ik het goed zie, en als het erin zit is er wel veel kans dat ik later veel problemen er mee krijg. Deze computer heb ik ook in elkaar laten zetten en hij doet soms zo vreemd met spellen. Daarom denk ik dat het geschikter is om een kant en klare te kopen?

Jouw beweringen kloppen niet. Als de samengestelde PC gewoon in elkaar gezet word en goed word geistalleerd (door een verkoper bv) dan is die net zo goed als een kant en klare pc. Er zit al een geluidsuitgang op het moederbord dus daar zal je geen problemen mee hebben.

Wat wel zo is, is dat de drivers van bijvoorbeeld de grafische kaart eens in de 2 maanden moet worden geupgrade. Maar dat is een kwestie van naar de site gaan van de kaart en op downloaden drukken.

voor 1000 euro heb je wel degenlijk een i7 2600
en die presteer VEEL beter dan een phenom x6

een i5 2500 presteert beter in games

de games van tegenwoordig profiteren niet van een hexacore cpu
ze kunnen maar 4 cores aanspreken waardoor je prestatie verlies kan leiden
dit kan bij bepaalde games 40% verschil betekenen

wil je gamen dan kun je veel beter voor Sandy bridge gaan ze zijn niet al te duur
en het past prima in jou budget

Oke, bedankt voor de informatie.
Heb lange tijd niet gereageerd want ik had het druk.

Maar als je gewoon in google intypt: Game pc 2011. ( Ik hoopte dat ik de meest actuele game pc tevoorschijn kreeg) Dan kreeg ik de volgende op mijn beeldscherm: http://gamepc.nl/game-pc-plus

Wat denken jullie die pc van 990,- euro?

Is deze beter dan die kant en klare pc en beter dan die " pc " met die losse onderdelen?

mhh
het heeft allebij zn min en plus puntjes

dan is die van gamecc is beter

hoewel ik je tog aanraad om voor een samengestelde pc te gaan
een I7 2600 heb je niet nodig om mee te gamen dat kan al met een i5 2500
en dan heb je meer geld over voor een echte high end videokaart zoals bijvoorbeeld de HD6950

Ik heb even beter naar de samengestelde pc van Modag gekeken. En even de website doorgezocht van die gamepc, en kwam te lezen dat laten assembleren 65 euro,- kost ( aansluiten internet & apparatuur ). Is het inclusief assemblage voor 980,89 euro?

Even goed kijken misschien? Staat tussen bericht 8 en 10....................

het systeem van modag is erg mooi

alleen weet ik niet of jij van plan bent te gaan overklocken?
anders zou een H67 met een non K i5 2500 al genoeg zijn en dat is een stukje goedkoper

Ik heb jammer genoeg niet verstand van overklocken.
Het lijkt me dan beter om daar niet aan mee te doen.
Maar dat systeem van Modag is inclusief assemblage? Want dat staat er namelijk niet bij het lijstje, want anders kost het ongeveer 1050 euro.En dan denk ik dat er nog meer dingen bij gaat komen. Ik heb geen idee wat er allemaal moet gebeuren.

Hoi...

Kijk eens goed naar de eerste regel van het systeem van Modag.Iets wat 59 euro kost.;)

Ik zie het, wat stom van me.
Als je op die link klikt van het assembleren kom je bij de beschrijving. En aan die negatieve reacties te lezen is het assembleren daar niet optimaal. Ik zal er nog even over na denken.

Sinds een week of 3 ook een nieuwe pc van Azerty incl montage.Hebben ze prima gedaan.Kabels netjes weggewerkt etc.Mij hoor je niet klagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan