Game PC rond de €600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fhauvial

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2012
Hallo mensen ik zag dat er aardig wat goede revieuws op deze forums waren dus dacht ik laat ik ook maar eens wat vragen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe pc waarop ik kan gamen. Mijn budget licht rond de €600. Als het er een klein beetje over zit is niet erg. Ik ben zelf niet heel erg goed met dit soort dingen dus vraag ik het hier maar. De games die ik wil gaan spelen zijn: Minecraft, CoD (hoeft niet op highest settings), BF en nog andere shooters. Ik had al even gekeken op internet en had een paar pc's gevonden die er wel goed uitzagen. Nu vraag ik jullie om hulp om een goede pc te bouwen of een revieuw te geven op de pc die ik had gevonden. http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/P8202-D,10259,241015,253261.html
Groetjes Stefan.

Hallo , welkom op helpmij
De pc die je gelinkt hebt heeft een slechte videokaart en een cpu die niet is bedoeld om mee te gamen maar meer voor multitasking.
Ik zal je zo een samenstelling maken voor rond de 600

@msi009
leuke samenstelling echter ben 2 dingen vergeten te vragen en dat is assemblage en een windows Operating systeem
en ik neem aan dat de TS die wel nodig heeft....
denk dat een i5 sandy bridge systeem boven zijn budget is

@Fhauvial heb je nog assemblage en een windows Operating systeem nodig bij het systeem?

Laatst bewerkt:
Als er nog windows en assembledge bij komt dan moet je al gauw richting de wat lagere i3 of een phenom II om het binnen je budget te houden

Ik heb zelf geen windows maar ik kan er wel aan komen dat is niet het grootste probleem maar het zou wel prettig zijn als er een legitieme windows op zit. En het inelkaar zetten heb ik een vriend voor wie dat kan doen. @msi009 hoe zit het met internet bij die samstelling? Zit er draadloos internet bij of moet ik het met een kabel doen? En is het mogelijk om mijn 5.1 geluisinstalatie er op aan te sluiten? Bedankt voor de reacties.

Er zit nu geen draadloos internet.op , de moederbord kan zeker 5.1 aan aan dus je hoeft geen aparte geluidskaart .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan