Hallo allemaal,
Mijn PC is nu zon 3-4 jaar oud en hij trekt Warhammer niet meer, ook WoW loopt niet zo lekker en er komen weer mooie games aan zoals Diablo. Vandaar dat het maar eens tijd word om een nieuwe te kopen. Hieronder wat informatie van wat er op moet enzovoort.
Budget - 1000 euro, maar als de PC aanzienlijk beter word uiterlijk 1200.
Doel - Vooral gamen, de nieuwste en zwaarste games. Heb ook zo nu en dan andere zware applicaties aanstaan.
Hoe belangrijk is stilte? - Enigzins belangrijk, hij moet geen pokke lawaai maken.
Assemblage - Dit ben ik zelf van plan. Heb het nog nooit eerder gedaan maar volgens mij moet je wel heel lomp zijn om het verkeerd te doen? past er maar op 1 manier in dacht ik.
Opties: geen idee wat hier mee bedoeld word
Besturingssysteem - Heb al een besturingssysteem, windows XP 64bit en ook Vista 64 bit. Dus geen besturingsysteem.
Andere software? - Geen software erbij.
Randapparatuur - ook geen randapparatuur erbij. dit heb ik allemaal al.
Hier nog wat dingen om rekening mee te houden
Denk dat dit het wel zon beetje is. Heb er niet zo heel veel verstand van dus laat maar komen.
Alvast bedankt!
Mijn PC is nu zon 3-4 jaar oud en hij trekt Warhammer niet meer, ook WoW loopt niet zo lekker en er komen weer mooie games aan zoals Diablo. Vandaar dat het maar eens tijd word om een nieuwe te kopen. Hieronder wat informatie van wat er op moet enzovoort.
Budget - 1000 euro, maar als de PC aanzienlijk beter word uiterlijk 1200.
Doel - Vooral gamen, de nieuwste en zwaarste games. Heb ook zo nu en dan andere zware applicaties aanstaan.
Hoe belangrijk is stilte? - Enigzins belangrijk, hij moet geen pokke lawaai maken.
Assemblage - Dit ben ik zelf van plan. Heb het nog nooit eerder gedaan maar volgens mij moet je wel heel lomp zijn om het verkeerd te doen? past er maar op 1 manier in dacht ik.
Opties: geen idee wat hier mee bedoeld word
Besturingssysteem - Heb al een besturingssysteem, windows XP 64bit en ook Vista 64 bit. Dus geen besturingsysteem.
Andere software? - Geen software erbij.
Randapparatuur - ook geen randapparatuur erbij. dit heb ik allemaal al.
Hier nog wat dingen om rekening mee te houden
- 1000 gig harde schijf
- Ben intel gewend dus geen AMD graag? of kan iemand me uitleggen waarom ik AMD zou moeten nemen ipv intel?
- Quad core
- 5.1 geluidskaart
- Beetje rekening houden met prijs kwaliteit verhouding
Denk dat dit het wel zon beetje is. Heb er niet zo heel veel verstand van dus laat maar komen.
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: