Game PC samenstellen budget 800 -1200 ongeveer

Status
Niet open voor verdere reacties.

artea

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Berichten
31
Aangezien mij huidige machine alweer 4 jaar oud is en voor mij doen zijn beste tijd heeft gehad(was ook nog is een miskoop naar mij doen) heb ik besloten dat ik toe ben aan een nieuwe.

Nu heb ik een aantal sites via google opgezocht maar kan niet echt iets samenstellen waar ik van denk jah dat is het dus nu kom ik dus om jullie hulp vragen.

Ben echt op zoek naar iets waar ik voorlopig mee vooruit kan.

Het hele systeem zal moeten worden samengesteld + windows moet er ook nog bijkomen(dit mag extra bij de prijs komen indien nodig)

Randapparatuur is niet verder nodig.

Hoop dat de experts hier een leuk systeempje kunnen plannen voor mij.
Bij voorbaat alvast bedankt!
 
kijk eens bij alternat op de sit bij pc builder kan je zien of het in je budget past en gaat doen wat je wil
 
Nu heb ik een aantal sites via google opgezocht maar kan niet echt iets samenstellen waar ik van denk jah dat is het dus nu kom ik dus om jullie hulp vragen.


Hoop dat de experts hier een leuk systeempje kunnen plannen voor mij.

kijk eens bij alternat op de sit bij pc builder kan je zien of het in je budget past en gaat doen wat je wil

@ikkeenjij: Laat het dan aan de experts over;)
 
Laatst bewerkt:
Zoiets?



Montage is iets van 60 -70 euro, die kan ik nooit vinden op alternate ...:confused:
Prijzen kunnen ergens anders misschien goedkoper zijn, maar dit is wel een mooie gamebak
 
ja zoiets komt denk ik wel in de goede richting....kan ik denk ik wel ff mee vooruit.

Me kennis is helaas niet enorm maar met wat ik zie bevalt me wel,het is een stap in de goede richting:) bedankt daarvoor:)
 
Ik zag trouwens gister tijdens het afsluiten van m'n pc dat ik wat vergeten was.
Had alleen geen zin om weer opnieuw op te starten.

Er moet nog een harde schijf en een dvd brander in.
vd brandertje kost +/- 20-25 euro en een harde schijf van 500GB heb je voor onder de 50.
Dus tel even ruim er nog 75,- bij op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan