Game pc samenstellen ong. 1100,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Playcastor

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
398
Hallo allemaal,

Ik ga een nieuwe pc kopen. Die wil ik laten maken bij azerty, ik bezit alleen helaas de kennis niet om er één samen te stellen:eek: het moet een snelle game pc zijn met budget rond de 1000,-.
Iemand zin om er één samen te stellen, want dat zou fantastisch zijn..

mvg,
Pc
 
Daar ga je zo dadelijk prima reacties op krijgen. Handig om te weten is of je alles nieuw moet hebben of dat je dingen houdt zoals bijv. monitor, toetsenbord en de muis ?
 
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
 
Sorry marsmannetje,
Las pas net dat ik die vragen ook moest beantwoorden.. :eek:


oe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? Ik wil hem laten assembleren, stilte is enigzins belangrijk, hij hoeft niet muisstil te zijn. Maar het moet geen overlast zijn als ik aan het gamen ben etc.

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? Zelf heb ik alles dat ik wil
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Moet alles nieuw ja, heb een mooie game muis en toetsenbord gezien. heette geloof ik logitech en dan G....
Weet niet of dat wat is?

Hartstikke bedankt alvast!
 
Maak het iets leesbaarder als je wilt? Haal de vragen eruit en post alleen wat je wilt hebben, dat scheelt 3x het bericht lezen om te snappen wat je nu wél en wat je nu níet wilt hebben.

[edit] oké, oké, vetgedrukt maakt het al een stuk leesbaarder. [end edit]
 
Laatst bewerkt:
vraagje:

Is zon muis wel aanteraden dan? ziet er nogal apart uit:shocked:
 
Zelf heb ik laatste keer eerst gezocht naar een winkel waar ik eerst een muis kon zien of voelen.
Zeker een game muis moet gewoon lekker in de hand liggen.
Dat is misschien wel net zo belangrijk als de snelheid e.d.
 
en deze? :love:
afbeelding1ix5.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan