Game pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluijm

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2013
Hallo,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om een game pc aan te schaffen, ik heb hier ook al eerder hulp bij gevraagd maar helaas kon ik er toen niet meer mee door gaan.

Dus vroeg ik me af of iemand mij zou kunnen helpen met het samen stellen van een game pc voor ongeveer 750 euro (iets duurder maakt niet uit).

Ik heb al een besturingssysteem en in elkaar zitten zou denk ik zelf wel lukken maar als het binnen het budget valt kan het ook gedaan worden.

Ook heb ik deze actie gezien van de aldi en vroeg ik mij af of dat deze pc misscien ook geschikt is. http://www.aldi.nl/aldi_pc_md_8843_48_5_554_5475.html

Mvg,

Pluijm

Laatst bewerkt:
die pc beschikt niet over een degelijke videokaart om mee te gamen

welke games worden er gespeeld?
heb je nog randapparatuur of speciale eisen?

De games die ik er op zou willen spelen zijn bijvoorbeeld Battlefield, Guild wars 2 en Star wars the old republic.

Randapparatuur heb ik niet echt nodig, ik heb al een scherm toetsenbord en muis.

Haswell is zojuist gelanceerd dus zijn net nieuw en die cpu's passen precies in je budget

EDIT: was het werkgeheugen vergeten

EDIT2: systeem opnieuw geplaatst met werkgeheugen klikerdeklik

systeem voldoet aan je eisen je pc zal de genoemde games met gemak op high aan kunnen

als je de assemblage zelf doet is er nog ruimte voor een SSD dit zorgt voor snelle laad tijden en opstart tijden van de programmas die je op de SSD installeert

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit, misschien kan je er vanwege de vrij kleine kast er beter een modulaire voeding instoppen

Zelf al is er genoeg ruimte een modulaire voeding is altijd wel fijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan