rickmeister
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2007
Ik ben van plan om een game pc aan te schaffen. Ik heb zelf al een beetje rond gekeken maar ik denk dat het verstandiger is om hier het één en ander te vragen omdat ik de ontwikkelingen van de laatste jaren niet echt meer heb gevolgd.
Mijn budget ligt zo rond de €1000-€1200,-.
Voor de twee cruciale onderdelen zat ik zelf te denken aan:
Processor: I7 4770
Videokaart: GTX 770 (welk merk kan ik dan het beste halen ?)
Voor de rest hoopte ik erop dat jullie mij kunnen vertellen wat de beste opties zijn voor het moederbord voeding etc. Want dat zijn de onderdelen waar ik 'de beste' niet in ken.
Ik heb ook nog even een vraagje buiten deze pc om. Als deze videokaart het over een tijd niet meer bij kan houden is het dan verstandig om één tweede er bij in te zitten of een compleet nieuwe aan te schaffen (scheelt ook weer met het kiezen van het moederbord) ?
Tot slot hoelang schatten jullie dat ik met deze processor en videokaart vooruit kan ? Dus tegenover de ontwikkeling van de nieuwste games ?
Mvg,
Rick
Mijn budget ligt zo rond de €1000-€1200,-.
Voor de twee cruciale onderdelen zat ik zelf te denken aan:
Processor: I7 4770
Videokaart: GTX 770 (welk merk kan ik dan het beste halen ?)
Voor de rest hoopte ik erop dat jullie mij kunnen vertellen wat de beste opties zijn voor het moederbord voeding etc. Want dat zijn de onderdelen waar ik 'de beste' niet in ken.
Ik heb ook nog even een vraagje buiten deze pc om. Als deze videokaart het over een tijd niet meer bij kan houden is het dan verstandig om één tweede er bij in te zitten of een compleet nieuwe aan te schaffen (scheelt ook weer met het kiezen van het moederbord) ?
Tot slot hoelang schatten jullie dat ik met deze processor en videokaart vooruit kan ? Dus tegenover de ontwikkeling van de nieuwste games ?
Mvg,
Rick
Laatst bewerkt: