game pc setup veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bfortbattle

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2012
Berichten
418
hallo helpmij'ers

ik had een tijdje geleden in een topic een game pc laten samenstellen, deze: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...448685]=1&product[451284]=1&product[452330]=1
nou wou ik ermee gaan overclocken maar heb tog later besloten dat niet te gaan doen
zouden jullie mij A.U.B kunnen helpen ook een systeem samen te stellen waar je goed op kunt gamen maar dat niet overclockbaar hoeft te zijn
of zal ik deze setup zo laten?
mijn budget is en was nog steeds 1300 euro.
met windows en het dell scherm dat bij de oude setup zit

alvast bedankt
 
Hallo bfortbattle,

Ik zou het zo laten.
Als er nieuwere spellen komen dan heb je in ieder geval een goede computer.

Groetjes Compufreaky.
 
Voila, mooi systeempje, je hoeft het niet per se allemaal bij azerty te bestellen, via tweakers kan je berekenen wat het goedkoopste is.
 
Bijna geen verschil alleen de prijs de Western Digital heeft 5 jaar garantie en de Seagate 2 jaar.
 
De Caviar Black is gemaakt voor de snelheid, maar waarom heb je echt grote snelheid nodig wanneer je een SSD hebt voor je programma's? Ik zou voor de Green schijf gaan van 2 TB die ik had geselecteerd, zuinig, stil en nog redelijk snel.
 
ik heb gelezen dat dit mobo de cpu niet ondersteunt zonder bios update maar ik heb geen andere cpu waarmee ik dat kan doen enige oplossingen?
die uit de build van subplayer
 
ja daar staat dat bios 1.30 nodig is en bij sandy bridge staat 1.20 maar met welk wordt hij geleverd?
 
ja maar ik bedoel zonder bios update
er staan verschillende bios versies maar met welk wordt hij geleverd?

EDIT: heb gekeken hij ondersteunt inderdaad die cpu standaard al :d, maar je had er aleen geen voeding bij gedaan welke moet ik nemen? ik heb het liefst een modulaire
 
Laatst bewerkt:
door zelf de installatie folder aan te wijzen als je het programma installeert...
 
maar kun je ook instellen dat (behalve de installatie van windows en updates natuurlijk) alles standaard op de hdd gaat?
 
Als je iets installeert of download dan kies je toch de destination folder?
Je moet ook gewoon de boot priority aanpassen in de BIOS, een andere voeding is misschien de XFX Pro 550w, die is ook half modulair en kwalitatief zeer goed.
 
dus 550 watt is genoeg en waar kun je zien dat hij modulair is?
ik heb altijd maar een pc gehad met 1 schijf alles ging gewon vanzelf in de downloads folder
 
omdat IE explorer of jou browser zo standaard is ingesteld dit moet je per programma instellen

XFX550watts is totaal niet modulair (modulair is dat je kabels eruit kan halen en dan niet alleen de stroom toevoer kabel die vanuit de muur komt)
[video=youtube;A3_6TuVumv4]http://www.youtube.com/watch?v=A3_6TuVumv4[/video]
 
Laatst bewerkt:
uh tjah als je persee modulair wilt dan zul je zoiezo niet voor de xfx moeten gaan

het maakt vrij weinig uit wat betreft kwaliteit het zijn allebei goeie voedingen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan