game pc tot 800

Status
Niet open voor verdere reacties.

waawt

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
hallo allemaal!
ik zou graag een nieuwe pc willen en die goed willen laten lopen voor niet meer dan 800 euro. ik zou graag de nieuwste spellen willen spelen zoals cod enzo..
ik heb wel iets wat ik ongeveer wil maar vind hem zo wel erg duur en weet niet of die goed is en of jullie die niet beter fia een andere site kunen samen stellen wat goedkoper is of watan ook.
alsvast bedakt voor jullie hulp :thumb:

het gaat hierbij om de kast + inhoud de rest hoeft niet .
ik heb nog windows zou handig kunnen zijn narthuurlijk en graag wel inmekaar gezet..

dit is wat ik in gedachten had hoop alleen wel dat het goedkoper kan en ik weet niet of dit allemaal bij elkaar past.
http://gamepc.nl/cart

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Je link is leeg en als ik op verder winkelen klik dan krijg ik er meer te zien gaat om die van 699€ ?

Intel Game PC€ 951,00 € 951,00verwijderGegevens:

•2 jaar carry-in (gratis service)
•1Gbit netwerkkaart
•51-in-1 Cardreader
•Nvidia GTX560TI 1GB
•DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
•1000 GB SataIII Hardeschijf
•8192MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
•Asus Moederbord P8H67 (rev.3)
•Fluisterstille PC
•Intel Core i5-2500K 3,3GHz
•850 Watt fluister stille voeding
•Cooler Master HAF 922
dit moet er staan srry verkeerde kopi

Hoi,

Is leuk je wilt een pc van max 800 euro en je komt met een intel game pc van 951:D:D

ja dat is dous mijn vraag kan dat goedkopper er zitten dingen in die in niet perse nodig heb zoals die 51-1 kaard rteader
ik dacht meer aan die kast.
•Nvidia GTX560TI 1GB
•1000 GB SataIII Hardeschijf
•8192MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
•Intel Core i5-2500K 3,3GHz
verder mag je alles verandere en mischien kan ik nog windows krijgen
mischien zou je iets willen samen stellen op azerty ofso?

Waarom raid 1? dat levert toch geen snelheidswinst op?
MSI n560GTX Ti, is een super kaart, heb deze zelf nu een kort tijdje en hij werkt top, en de twin frozr is ook nog eens stil ook, en het chroom ziet er mooi uit, waneer het het uit de verpakking haalt. :)

Laatst bewerkt:
raid0: RAID-0 is ongeveer 2 keer zo snel als een enkele disk. De snelheid wordt in basis gehaald doordat met; byte1 naar disk1, byte 2 naar disk2, byte3 naar disk1 , etc. stuurt. Hierdoor is de helft van de snelheid nodig voor disk 1 en de andere helft voor disk 2.
http://www.weethet.nl/dutch/hardware_raid.php

ik bedoelde, waarom raid 1, dat levert toch geen snelheidswinst op :), van raid 0 was ik me bewust maar raid 1 is spiegelen.

raid 1 levert ook snelheidswinst op: voorbeeld: een bestand van 500 mb moet worden gelezen door een harde schijf die 100mb/s kan= 500/100=5seconden
een bestand van 500 mb moet worden gelezen door 2 harde schijven van 100 mb/s is 200 mb/s=500/200=2,5 seconden
met schrijven levert raid 1 echter geen snelheidswinst op omdat allebei de harde schijven het bestand moeten schrijven maar met lezen is het tot 2x sneller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan