Game pc van ongeveer 500euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Ik zou heel graag een pc hebben waar ik goed op kan gamen.
Mijn budget is maximal 500 euro. is het dan mogelijk een goede game pc te kopen?
Ik heb zelf geen verstand van computers en ik zou ook niet weten wat voor een pc er goed is en welke ik zou moeten kopen.

Alvast bedankt

Groeten

ik weet het niet. Ik heb al een redelijk goede, en dan zit je wel naar de 1.000EURO aan te kijken!!

Oke ik heb het gelezen:

Budget:500 euro (beeldscherm heb ik zelf al)

Doel: gamen, internetten, downloaden van films, muziek

Hoe belangrijk is stilte? Enigszins belangrijk

Ik denk niet dat ik zelf een pc in elkaar kan zetten

extra randapparatuur is niet nodig.

Ik denk niet dat het haalbaar is voor 500 euro. het ligt er misschien aan welke games je wilt spelen erop. als je spellen als GTA IV, CoD4/5 wilt spelen kom je denk ik eerder in de buurt van 800 t/m 1000.

Dus welke spellen zou je erop willen spelen?

Nou een eigen in elkaar gezette computer is opzich niet duur maar als je zulke spellen wilt spelen en zeker GTA dan kan je voor 500 geen computer in elkaar zetten. ik had wel een aardige computer laatst voor 850. deze zal ook nog een stukje goedkoper kunnen ergens rond de 750 denk ik.

maar lager zou je niet moeten gaan. dan koop je een computer die je over een half jaar weer mag vervangen omdat die dan geen nieuw spel meer kan spelen

Dan ga je namelijk besparen op dingen die je nodig hebt om die pc wat langer mee te laten gaan.

ik moet zeggen ik vind het serieus erg knap van je! ik had echt niet verwacht dat je voor zo weinig geld zo'n systeem in elkaar kon zetten, netjes!

Alleen een kleine toevoeging zou je deze processor koeler er niet bij doen?

Laatst bewerkt:
waarom?
Extra processorkoeler is zonde van het geld. ehm. Ik denk dat je dacht dat de extra kastkoeler een processorkoeler was.
Dat is niet zo. Het is echt een kastkoeler.

En och: low budget is een beetje mijn ding.

Laatst bewerkt:
Ik vind het echt knap gedaan, ik neem al mijn woorden terug. je kan een aardige game pc in elkaar zetten voor weinig geld!

Nee die Scythe Kama is een kast koeler alleen nu heb je toch geen koeler op je processor? en die heb je toch nodig? als hij gaat gamen heb je toch een koeler direct op je processor nodig.

Oke niet erbij zien staan, dat is dan helemaal mooi. dan hou ik op met klagen want je hebt gewoon een mooi systeem in elkaar gezet!

op completer.nl kan je heel veel vinden voor niet te veel geld.
maar een videokaart moet je daar niet kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan