Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robincon: ga je het zelf in elkaar zetten, of moet dat gedaan worden?
JT229RP (EAN Code : 6932186315040)
21.6" 16:10 Aspect Ratio LCD monitors supports 5ms Response Time, Maximum Resolution 1680 x 1050
Brightness 300 cd/m2, Contrast Ratio 1000 : 1, Viewing Angle 160° / 160° , D-Sub Interface (VGA)
2 x 2W Speakers, AC Input 100V ~ 240V, Power Consumption < 55W
48 / 64 Units Per Pallet
De G5 is een muis, geen toetsenbord.Later koop ik de logitec g9 laser muis en het logitec g5 toetsenbord als ik het goed heb...
welk moederbord is aan te raden? deze misschien??Verouderde chipset, ik zou voor een P35-moederbord gaan, zoals ik al eerder opmerkte.
Crysis op high? Het spijt me, maar dat gaat echt niet lukken met een HD 3850.
wat ik niet begrijp is dat je eerst voor 700 euro een systeem wilt samenstellen. Daar probeer ik in de buurt te komen en dan ga je opeens een systeem van 500 euro samenstellen.
Ja, liever dat moederbord dan de ASUS P5B SE.
Tegen die tijd kan er al een nieuwe serie zijn, de HD 58xx serie bijvoorbeeld, maar daar is nog weinig over bekend.
dan neem ik die, volgens mij heeft die voeding nog iemand hier op het forum, klopt dat?
(volgensmij frankwannet) en die is er tevreden over
maar nu heb ik ook maar een voeding van spire
Het zijn b-merken.
LC is voglens mij wat beter dan Qtec, sweex en Spire. Maar dat maakt ze nog geen A-merk.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.