game PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
hey ,

ik wil een nieuwe pc gaan samenstellen , een pc voor de aller nieuwste games. kan iemand mij vertellen welk type moederboard , en andere onderdelen ik het beste kan aanschafen. ??

thanks

james hunt

Hallo,

uit ervaringzeg ik:
Een Athlon processor, Athlon XP, 3000+ is nice en niet te duur voor een proc. (+- €179,-)

Socket A moederbord natuurlijk, met netwerkkaart is wel handig, maar die zit er bijna altijd standaard bij. Deze zijn er al vanaf €69,-

Wat DDR geheugen, 512 DDR Ram of 2x 256 DDR, d'r kan altijd nog wat bijgezet worden. Zijn rond de €79,- en €89,-

Videokaartje zou ik voor ATI gaan, ik heb het idee dat ATI Nvidea de laatste tijd voor is gegaan ( ? ). Verbeter me als ik fout spreek. :D Ati Radeon 9600 XT is een mooie keus, maar als je lang ervan wilt genieten kun je eventeel de 9800 Pro nemen. (€169,- en €249,-)

Dit zijn een beetje de belangrijkste punten...

LET OP: Dit is mijn persoonlijke keuze dus kom nou niet met semi-progressieve opinie's ! :evil:

bedankt voor je keuze , ik zou ook graag nog een andere "setje" willen zien . Dit puur om verschillen te kunnen zijn (ook qua prijzen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan