game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
hoi mijn zoon is gister bij een winkel geweest en zij boden hem het volgende aan als zijnde een goede game pc
behuizing/Antec lifestyle sonata 500 w
Moederbord/ASus M2N-E SLI
Processor/AMD Athlon 64 X2 600+
Geheugen/Kingston valueram ddr2 1 gb pc 6400
Hd/Wd caviar SE16 320 GB
video/ Asus EN8800GT 512 MB/g/hdtp ddr 3
software/MS XP oem

ik hoor graag comentaar en verbeteringen
 
Ik had voor een core2duo E6750 en 2 gigabyte ramgeheugen gekozen. Hoeveel kost dat systeem?
 
Ik had voor een core2duo E6750 en 2 gigabyte ramgeheugen gekozen. Hoeveel kost dat systeem?

€791,- het advies was amd omdat als je gamed is amd beter en sneller en 2 gb is idd de bedoeling
 
Laatst bewerkt:
en ook zal ik geen value ram nemen deze is met gamen toch niet zo best.
 
en ook zal ik geen value ram nemen deze is met gamen toch niet zo best.

ooh ik dacht value ram gewoon goedkope ram was:eek:
maar is intel wel beter dan amd dan?
en is de prijs kwaliteit redelijk en de videokaart?
 
Discussie over of AMD of Intel beter is is een beetje nutteloos. Als een van de twee slechter was zouden ze niets meer verkopen en wel van de markt af gaan. AMD presteerde vroeg beter tijdens het gamen maar dat is nu verleden tijd.

De pc ziet er wel goed uit, alleen een gb meer werkgeheugen zou niet verkeerd zijn.
 
Discussie over of AMD of Intel beter is is een beetje nutteloos. Als een van de twee slechter was zouden ze niets meer verkopen en wel van de markt af gaan. AMD presteerde vroeg beter tijdens het gamen maar dat is nu verleden tijd.

De pc ziet er wel goed uit, alleen een gb meer werkgeheugen zou niet verkeerd zijn.

meer werkgeheugen doen we en intel doen we ook (zijn goede aanwijzingen)
Maar je hebt toch ook quadcore of zo iets?
En een goed betaalbaar game beeldscherm wil ik nog wel suggesties voor
 
QuadCore`s heb je inderdaad ook. Een DualCore (of Core 2 Duo) heeft 2 kernen en een QuadCore heeft er 4.
 
Een programma of gamen moet speciaal worden geschreven voor een Quad- of DualCore. De nieuwere games halen hun voordeel wel uit de DualCore`s. Dit geld nog niet voor QuadCore`s. Wel een mooie investering maar geen snelheid winst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan