Game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hallo is dit een goede game pc?

- processor: AMD Phenom X4 9500 Quad-Core 4X2.20 GHZ
- Moederbord:Asus M2N-MX SE PLUS, nForce 430 MCP ( PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID )
- Geheugen: 2GB 2X1GB DDR2 dual channel
- Harde schijf: Samsung 500GB (SATA II 7200RPM 16MB)
- Videokaart: MSI HD4850 (PCI-e, 512MB DDR3, Dual DVI, HDMI Ready)
- DVD-brander: 20x ( Dual-layer )
- 10/100/1000 Mbit LAN
- 6 kanaals audio on board 5.1
- 6 USB poorten (4 achter en 2 voor)

Alvast bedankt!
Grtz. Marcel

En wat is de kostprijs van dit ding? Persoonlijk vind ik het moederbord niet zo'n goede keuze voor een game pc. Over de processor durf ik het niet zeker te zeggen, maar de intels presteren wel wat beter dan de amd's . En voor puur gamen heb je meer aan een snelle dualcore (Intel E8400 bv.) dan aan die quadcore.

En wat is de kostprijs van dit ding? Persoonlijk vind ik het moederbord niet zo'n goede keuze voor een game pc. Over de processor durf ik het niet zeker te zeggen, maar de intels presteren wel wat beter dan de amd's . En voor puur gamen heb je meer aan een snelle dualcore (Intel E8400 bv.) dan aan die quadcore.

mee eens

ik zou eerder een snellere dualcore nemen en een ander moederbord. je grafische kaart ondersteunt pc-e 2.0 dacht ik dus ik zou kijken voor een mobo dat dit ook ondersteunt.

En wat is de kostprijs van dit ding? Persoonlijk vind ik het moederbord niet zo'n goede keuze voor een game pc. Over de processor durf ik het niet zeker te zeggen, maar de intels presteren wel wat beter dan de amd's . En voor puur gamen heb je meer aan een snelle dualcore (Intel E8400 bv.) dan aan die quadcore

De prijs is E 539,-.
Bedankt voor de reacties!

mee eens

ik zou eerder een snellere dualcore nemen en een ander moederbord. je grafische kaart ondersteunt pc-e 2.0 dacht ik dus ik zou kijken voor een mobo dat dit ook ondersteunt.

Misschien iets als dit? :

Thermaltake VA8003BWS Black )
Core 2 Duo E8400 @ 3 Ghz (2 x 3,0 Ghz)
GeiL 4 GB DDR2-667 @ CL5 5-5-15
Hard disk 500 GB Samsung
Nvidia N9800GT Grafische kaart 512 MB DDR3
Penryn1600SLI-110dB Moederbord
OCZ StealthXStream 600 watt Voeding
Thermaltake Key 3 Spirit

Wat denken jullie ervan?

Grtz. Marcel

Ik heb er zelf niet heel veel verstand van maar is de HD4850 niet een betere videokaart?

@ jacksparrow1971

Wat wil je maximaal uitgeven?
Heb je een besturingssysteem nodig?
Ga je zelf assembleren of niet?
Geen randapparatuur nodig?

jk300793

ik zou voor een game pc zowiezo al 4 gig ram geheugen erin doen in plaats van 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan