Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

jun

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
60
Ik ben van plan om een nieuwe pc te gaan kopen, de pc die ik nu heb kan GTA III amper aan :p. Dus ik heb op Mediamarkt.nl gekeken daar kwam ik deze pc tegen:

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10101&catEntryId=132549&categoryId=14900


Ik wil mijn pc gebruiken om te gamen. Volgens mij is deze Videokaart en de rest in deze pc goed. Ik wil graag games zoals, GTA 4, Assisens Creed, Call Of Duty: Modern Warfare 2 enz spelen. Dit hoeft niet perse op High Detail maar wel op goeie kwaliteit.

Dus mijn vraag is: Is deze pc geschikt voor de games die ik net noemde. Als ik een betere pc nodig heb om deze games te spelen, plaats dan een link in je reactie.

-Jun
 
Laatst bewerkt:
Geef je budget er even bij, dan kunnen we je beter helpen :)

Over de pc die jij laat zien: videokaart is eigenlijk niet goed genoeg om lekker mee te gamen. Ik heb zelf de HD 4670 en die kan de games eigenlijk ook maar net aan(Mijn videokaart is net een stapje beter dan die van de mediamarkt).
 
ook even welke resolutie je gebruikt, je kan het beste een pc laten samenstellen en laten bouwen.
Als je dat niet van plan bent post hier dan even het systeem wat je in gedachten hebt en dan kijken we even.
De pc die je nu aangeeft kan die games niet echt aan.
 
Wou daar ook mijn pc kopen, het enige wat mij tegenhield was de verzend kost en dat ik ver woon als het op de garantie aankomt.
Waarom ik garantie noem? ik zie nergens bij die pc een merk van de voeding staan, toch een erg belangrijk onderdeel.
Je kan ze echter wel vragen om die voeding tegen een meerprijs te laten vervangen door een A merk.
 
Het is denk ik beter om zelf een pc samen te stellen, mijn budget is 500$ mag ook wel iets meer zijn. Willen jullie voor mij een pc samen stellen die gewoon lkkr op HD speelt. En als 't kan Windows 7 Home Premium erbij.
 
Heey,

Een game PC voor E 500 incl. windows 7 en helemaal in elkaar gezet, is BIJNA een onmogelijke taak. (Als je hem zelf in elkaar wil zetten.) Ik heb wat geknutseld, maar hierin zit een Athlon II X2 245 met 2GB geheugen en ik weet niet hoeveel je erin wilt hebben.

Maar reken even mee;

budget:500
- 55 assembleren = 445
- 80 windows 7 = 365

Je moet dus een pc samenstellen voor E365,- En je wilt er een fatsoenlijke videokaart in. (min. E85,- dus dan hou je nog maar E280,- over) Dan zou je nog voor E280 een moederbord, geheugen, hard disk, voeding, venns, drive en behuizing van moeten kopen. Volgens mij gaat dat niet helemaal lukken.
Knipsel.jpg
 
Ik heb een keer op een ander forum gelezen dat je de winkel waar je die onderdelen gaat kopen, ook door iemand in elkaar kan laten zetten voor wat extra geld. Ik zou graag een 1 TB geheugen willen hebben, goeie videokaart enz. Zodat 't gewoon een goeie game pc is.

Trouwens hij mag wel maar dan 500$ kosten dan spaar ik nog gewoon wat door.
 
Ja, dat klopt, maar dan bespaar je 55 euro op het in elkaar zetten, maar dan moet je 100 Euro meer betalen voor windows 7.
Het voorbeeld dat ik net heb gemaakt, zit een harde schijf in van 1 TB.(ik neem aan dat je met geheugen hard disk bedoeld, want een geheugen van 1 TB zou ik ook wel willen :) ) Hier zit ook een goede video kaart in, maar de processor is iets minder.
 
Laatst bewerkt:
Stel als je bij die PC die jij samen gesteld hebt een betere processor doet hoe duur word hij dan? En kan ik op die PC GTA IV op High Detail spelen?

En over devideokaart in die PC die jij samen gesteld hebt, kan ik geen reviews enz vinden.
 
Laatst bewerkt:
kan ik op die PC GTA IV op High Detail spelen?

En over devideokaart in die PC die jij samen gesteld hebt, kan ik geen reviews enz vinden.

Hoe het met de videokaart zit weet ik niet precies. Ik weet wel dat je met de ATI Radeon HD5750 GTA IV Goed kan spelen.
Je kunt bij Alternate{klik} reviews lezen over deze kaart. Hoe duur je PC wordt, is natuurlijk niet zo goed te zeggen. Als je niet goed weet hoe "goed" je je processor wilt en hoeveel geheugen je wilt. Je moet zelf maar eens kijken op bijvoorbeeld alternate. Hier kan je ook zelf een pc samenstellen.

Dit lijkt een beetje op spammen :eek: is het niet hoor. :) heb alleen wel goede ervaring met de pcbuilder van alternate :eek:
 
Kijk ook eens op http://www.electrocorner.nl/detail.aspx?artcode=SYSDT0620, daar heb je een HP.
De Service van HP is echt bizar slecht, maar als je geen problemen hebt, of je hebt een goede vriend die wel handig is met computers, is dit natuurlijk wel te doen.
De videokaart die hier inzit, 512Mb ATI Radeon HD4350, is GTA IV mee te spelen, alleen niet op goede kwaliteit. er zit 1 tb geheugen in en een Intel C2Q processor met 4 GB geheugen. maarja, voor kwaliteit moet je betalen. En je stelt natuurlijk best wel veel eisen aan je pc.
 
Weet je misschien een procesoor die goed bij die videokaart past? En wil je de link geve naar die site waar je die PC hebt samengesteld?
 
Ik heb al een toetsenbord,speakers en een beeldscherm, dus kan je 'm ook zonder bestellen. En is dit een goeie HD videokaart voor GTA IV enz?
 
ja de videokaart is goed genoeg, voor de beste prestatie's heb je minimaal een hd4870 1gb nodig en dit is een hd5670 1gb dus op hoogste resolutie moet ie aan kunnen (lijkt mij)
 
Edit: je antwoord verkeerd gelezen, de HD4870 is beter dan de HD5670 de HD5670 mag dan wel minder oud zijn maar dat wil nog niet zeggen beter.
Hij zal GTA IV denk ik wel op medium op een hoge res aan moeten kunnen, echter kan ik geen benchmarks vinden dus dit is alleen maar een gok.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het van deze site vandaan, en dat hij niet perse beter hoeft te zijn ben ik het met je eens maar ik denk zelf dat hij hem op een hoge resolutie kan draaien.
 
Wil iemand dit systeem samenstellen met dezelfde videokaart enz. Want nu zit er een scherm,toetsenbord, een muis en speakers bij, maar die heb ik allemaal al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan