Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is 't systeem wat ik bedoel. Alleen nou doet m'n mail 't niet :S, ik heb m'n pc pas opnieuw geinstaleerd dus zou jij even willen mailen naar ze.

Alvast Bedankt

-Jun :)
 
Voor mijn nieuwe PC heb ik geen bepaald budget, maar met moet wel tussen de 500$ tot 700$ zitten. Dit moet er inzitten:

Besturings systeem: Windows 7 Home Premium
Harde schijf geheugen: 1 TB
Video Kaart: ATI Radeon HD 5830 ( Staat in nummer 5 in de top 10 game video kaarten)
2 DVD spelers.

Van de rest van de dingen die er nog bij moeten geluidskaart, prosesoor enz, heb ik weinig verstand. Willen jullie die er bij toevoegen, ook dit is niet aan een bepaald budget gebonden.
 
Voor mijn nieuwe PC heb ik geen bepaald budget, maar met moet wel tussen de 500$ tot 700$ zitten. Dit moet er inzitten:

Besturings systeem: Windows 7 Home Premium
Harde schijf geheugen: 1 TB
Video Kaart: ATI Radeon HD 5830 ( Staat in nummer 5 in de top 10 game video kaarten)
2 DVD spelers.

Van de rest van de dingen die er nog bij moeten geluidskaart, prosesoor enz, heb ik weinig verstand. Willen jullie die er bij toevoegen, ook dit is niet aan een bepaald budget gebonden.

http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD5000/MSI/R5830_Twin_Frozr_II/-1085148/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD5000

200-250 euro, is wel meteen 1/3 van je budget he, moet je waarschijnlijk besparen op andere onderdelen, waardoor de HD 5830 waarschijnlijk niet volledig tot zijn recht komt. Misschien heb ik het mis en kunnen de echte pc samenstellers er hier voor jou een mooi systeempje van maken :)
 
de HD5850 is beter en anders kan je beter voor de HD5770 gaan ipv de HD5830.
Echter weet ik niet of je de HD5850 gaat halen met dat budget.

Ik raad je de volgende 2 aan
HD5770 ipv HD5830
HD5850 als het budget het toelaat.
 
heb even wat samengesteld, en kom op dit uit, het is wat boven je budget, maar je kan eventueel besparen op een mindere videokaart, alhoewel ik je deze toch zeker kan adviseren :p Denk er wel om dat dit nog ge-assembleert moet worden wat eventueel ook weer 50 euries kost!

pctje.jpg
 
heb even wat samengesteld, en kom op dit uit, het is wat boven je budget, maar je kan eventueel besparen op een mindere videokaart, alhoewel ik je deze toch zeker kan adviseren :p Denk er wel om dat dit nog ge-assembleert moet worden wat eventueel ook weer 50 euries kost!

Bekijk bijlage 99547

Zit er goed en betaalbaar uit vriend ;). En volgens een site die ik heb gevonden, kan de 4870 versie GTA IV goed aan op High Detail. M ik wil graag 2 DVD spelers hebben :) en wil je de link geven waar ik 'm kan bestellen?

Edit:

Ik lees net in een reactie dat de ATI Radeon 5770 MW:2 en GTA IV enz makkelijke op High Detail aankan, wil je de videokaart dan vervangen en er een ATI Redeon 5770 inzetten.
 
Laatst bewerkt:
De 5770 kan mw2 met gemak op max details spelen.

5770 > gtx260
4870 = GTX260
 
bovendien is de 5000 serie met DX 11, je kan dus beter voor een 5000 serie gaan en een HD5770 is de best betaalbare kaart met goeie performance
 
Laatst bewerkt:
Edit:

Ik lees net in een reactie dat de ATI Radeon 5770 MW:2 en GTA IV enz makkelijke op High Detail aankan, wil je de videokaart dan vervangen en er een ATI Redeon 5770 inzetten.

In mijn samengesteld systeem zit al de 5770, de beste 5770 nog wel ;) Ik heb hem samengesteld bij Alternate.nl dus moet je zelf maar even precies bij elkaar zoeken, kan gemakkelijkst met PC Builder en dan maak je van die DVD dinges gewoon 2 :D
 
In mijn samengesteld systeem zit al de 5770, de beste 5770 nog wel ;) Ik heb hem samengesteld bij Alternate.nl dus moet je zelf maar even precies bij elkaar zoeken, kan gemakkelijkst met PC Builder en dan maak je van die DVD dinges gewoon 2 :D

Grr 't lukt niet om de PC samen te stellen met dezelfde hardware enz erin. Wil jij precies dezelfde dingen er in doen, als je al eerder hebt gedaan alleen dan met 2 DVD spelers.

Wil je dan de link sturen zodat ik 'm kan bestellen.
 
Ik wil jullie allemaal even bedanken voor jullie hulp en reacties. Bedankt allemaal! Dankzij jullie krijg ik een mooie PC.

Helpmij.nl is top! Jullie ook ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan