Game Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjors01

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2009
Berichten
32
Hallo,

Ik heb een half jaar geleden dezelfde vraag gesteld, had destijds niet genoeg budget, maar ik denk dat er nu weer andere hardware op de markt is.
ik wil graag mijn processor, voeding, intern geheugen en een nieuwe videokaart kopen met het oog op het spelen van high end games
dit zijn mijn huidige specs:
processor: AMD Athelon 7550 dual core 2.50 GHz
RAM: 3GB
geïntegreerde videokaart.
300 W voeding. geen A merk
budget: 300 tot 500 euro

Bij voorbaat bedankt
Sjors
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk wil je een hele nieuwe GAME PC voor 300-500 zonder behuizing en harde schijf? Als dat het is wat je bedoel begrijp niet veel van jouw zins opbouw:

"Ik wil graag MIJN processor, voeding, RAM, en een nieuwe graka kopen met het oog op het spelen van games."
 
Vraag lijkt me duidelijk...
TS wil graag: processor, voeding, intern geheugen en een nieuwe videokaart kopen.
En dat voor genoemd budget.
 
@TS: Welk moederbord heb je nu? Anders kunnen we geen processor adviseren!
 
Sorry voor mijn zinsbouw, zie nu pas dat er een fout in zit.
Ik wil eigenlijk een goed upgrade pakket kopen met processor, mobo en extra geheugen. Dan koop ik los ergens een goede voeding en kan ik later altijd nog de videokaart plaatsen.
 
Welke van de twee zou jij kiezen, want ga ik er echt veel op vooruit als ik het goedkope pakket van alternate neem, of zit er niet zo veel verschil tussen?
Hoe groot moet de voeding dan zijn, en welke videokaart zou dan kiezen?
want als ik de I7 zou nemen, dan zou ik een goede voeding kunnen kopen en dan eventjes sparen voor een high-end kaart
 
Dan zou ik het Core i& setje nemen van Alternate, zit ook een onboard videokaart op, heb je in elk geval alvast beeld...
 
Dus nu kan ik kiezen voor een goed systeem in een keer kopen incl videokaart of een beter systeem kopen en later een goede videokaart kopen?
 
Ik zou voor mijn i5 2500 samenstelling gaan, want dat setje van mrmusic is erg duur vind ik voor het gene wat er in zit, een 870 is een stuk slechter dan een i5 2500 en die heeft alleen mobo+ram+cpu voor 400 euro en dan heb je amper wat over voor een videokaart en voeding
 
Ja makkelijk de nieuwste dingen zit erin en alle games op hoogste instellingen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan